Koen kan zich goed inleven en past de adviezen op niveau aan.

Aandachtig en zorgvuldig. Gevarieerde oefeningen.

Kennis van zaken. Duidelijke uitleg van wat er aan de hand was. Prettig in de omgang.

Diego Janzen

Het professionele vanuit het bedrijf, niet alleen bij Koen Bras maar ook toendertijd bij Chiel en Meerjam. Goede ondersteuning vanuit de personen zelf

Laudy Verveld

Ik liep al een lange tijd met nekklachten en heb hiervoor al veel geprobeerd (massage, osteopaat, dry needling). Niks heeft geholpen. Ricco is het gelukt de oorzaak te vinden en de klachten te... Ik liep al een lange tijd met nekklachten en heb hiervoor al veel geprobeerd (massage, osteopaat, dry needling). Niks heeft geholpen. Ricco is het gelukt de oorzaak te vinden en de klachten te verhelpen. Dat maakt het dagelijks leven een stuk aangenamer zonder de hele dag nekklachten. Ben er heel erg blij mee!

Omdat Koen gewoon een topper is en mij heel goed geholpen heeft. En veel info van hem gekregen

Carolien Jongsma

Ik kon heel goed overweg met Meerjam, we hebben goed met elkaar kunnen praten ook over andere dingen.

Enthousiast, fijn contact met mijn kind en de ouders
Goed resultaat

Deskundig, goede voorlichting, specialisatie op mijn klachten

Heidi Kooi

Geeft advies en goede begeleiding ondanks het onvoldoende behaalde resultaat waar de fysiotherapeut niets aan kan doen