Zeer kundig, gaf duidelijke uitleg van de oorzaak van de klacht en hoe de beoogde behandeling zou werken. Relaxed en gemakkelijk in de omgang.

Via de mail contact gezocht, snelle reactie en afspraak. Er werd goed naar mijn klacht geluisterd en ik kreeg een massage van de achillespees. Ook kreeg ik oefeningen mee naar huis en het gaat... Via de mail contact gezocht, snelle reactie en afspraak. Er werd goed naar mijn klacht geluisterd en ik kreeg een massage van de achillespees. Ook kreeg ik oefeningen mee naar huis en het gaat steeds beter. De klacht is niet over, maar door de adviezen en oefeningen kan ik dagelijks blijven bewegen .
Ik ben zeer tevreden, manueel/ fysiotherapeut zeer vriendelijk, attent en legde de kwaal goed uit.

Deskundig, duidelijk, wekt geen valse verwachtingen

Lidy de haas

Het een zeer bekwame fysiotherapeute die ook durft aan te geven als ze iets niet weet. Maar ze gaat dan wel op onderzoek uit om mij goed te kunnen behandelen. Zeer vak bekwaam dus.

Annelies molenaar-hetteling

Er wordt naar je geluisterd en samen te werken naar een oplossing.
geen ellenlange behandelingen, het helpt of niet.
Samen overeen gekomen om te kijken of er verbetering inkwam na 6...
Er wordt naar je geluisterd en samen te werken naar een oplossing.
geen ellenlange behandelingen, het helpt of niet.
Samen overeen gekomen om te kijken of er verbetering inkwam na 6 behandelingen.
dit was zeker het geval.

Esther Rulke

Het luisteren naar mij verhaal en klachten vindt ik erg gelangrijk. Ricco heeft mij goed geholpen met mijn klachten.

Zijn deskundigheid, geduld en het resultaatgericht denken.

De arts in het ziekenhuis heeft mij doorverwezen naar deze praktijk. Heb andere fysio gehad waar ik niet serieus genomen werd. Bij deze fysio ben ik op mijn plek

Super effectieve behandeling en zeer sympathieke fysio therapeut.