Paul Janssen

Neemt alles goed op, luistert naar mijn klachten en vragen die ik heb. Help mij zeer goed en help mij ook met geestelijke ondersteuning

Monique Haalen van

De behandelaar begreep me en voelde me heel erg gesteund. Ze luisterde goed naar me verhaal en gaf goed adviezen. Ben heel erg tevreden. Er zouden meer van zulke lieve mensen op de wereld moeten zijn.

Zij was duidelijk, doelgericht, accuraat, fijn in de omgang, communicatief en heel aardig.

Dit zou ik zeker doen. Kelly is zeer betrokken bij de patiënt en analyseert en begeleid goed mbt de klachten.
Even een opmerking over de bereikbaarheid van de praktijk. Ik wordt altijd buiten kantooruren behandeld op woensdag avond en als je dan een keer af moet bellen ivm werk is de bereikbaarheid van de praktijk in Boxmeer niet goed geregeld en wordt door verbonden naar een algemeen nummer in Nederland. Graag deze bereikbaarheid verbeteren dat je zelf de fysiotherapeuten kunt bereiken.