diana vermeer

Goede behandelingen en er word zeer goed geluisterd wat ik erg belangrijk vind

Stefan Verboon

Yannick komt over als een aardige, deskundige fysiotherapeut die je klachten serieus neemt en waarmee je samen naar een doel toewerkt

Belinda Vaz

Hij is heel goed in wat hij doet. Ik ben altijd snel af van al mijn klachten. Hij is deskundig, professioneel, luistert goed naar wat mijn klachten zijn en hij past zijn zorg daar goed op aan.

Ralph de Jongh

Deskundigheid van de behandelaar en ook zeer vriendelijk

Mijn ervaring is vanaf het begin zeer goed geweest en gebleven. Ik ben al naar gelang de mogelijkheden zeer goed en deskundig geholpen. Gelukkig heeft dit voor mij tot een volledig herstel geleid.

Omdat iedereen een behandelaar anders ervaart. Ik was tevreden maar mijn buurvrouw kan het negatief ervaren. Ik geef nooit aanbevelingen benoem hoogstens dat ik een positieve of negatieve ervaring... Omdat iedereen een behandelaar anders ervaart. Ik was tevreden maar mijn buurvrouw kan het negatief ervaren. Ik geef nooit aanbevelingen benoem hoogstens dat ik een positieve of negatieve ervaring had.

Anja

Omdat wanneer ik bij mijn manuele therapeut ben ik 100%weet dat hij mij kan helpen en mij de aandacht geeft die ik op dat moment nodig heb .
Ik weet met een gerust hart dat ik op hem kan...
Ik weet met een gerust hart dat ik op hem kan bouwen voor een goed resultaat