Is resoluut in de aanpak van de klachten die ik heb,soms wel pijnlijk maar het resultaat tot nu is al heel goed.Loop nu sinds kort zonder hulpmiddelen.Ben er nog niet ,maar het gaat goed komen!

Een fijne/ goede professionele Fysiotherapeut.

Als iemand een fysiotherapeut nodig heeft voor revalidatie klachten of soortgelijke klachten die ik had (heb).
Ik geef een 7 ipv hoger omdat er op een goede manier met mij is omgegaan, ook zeer vriendelijk, maar ik moest wel iedere week opnieuw vragen naar de oefeningen die ik moest doen en niet in de app verschenen. Ik ging me hier ongemakkelijk bij voelen en kreeg het gevoel dat ik een zeurpiet was die steeds maar weer dezelfde vraag moest stellen. Ik wilde alleen wel graag weten welke oefeningen ik moest doen dus bleef het wel vragen..

diana vermeer

Goede behandelingen en er word zeer goed geluisterd wat ik erg belangrijk vind

Stefan Verboon

Yannick komt over als een aardige, deskundige fysiotherapeut die je klachten serieus neemt en waarmee je samen naar een doel toewerkt

Belinda Vaz

Hij is heel goed in wat hij doet. Ik ben altijd snel af van al mijn klachten. Hij is deskundig, professioneel, luistert goed naar wat mijn klachten zijn en hij past zijn zorg daar goed op aan.

Ralph de Jongh

Deskundigheid van de behandelaar en ook zeer vriendelijk

Mijn ervaring is vanaf het begin zeer goed geweest en gebleven. Ik ben al naar gelang de mogelijkheden zeer goed en deskundig geholpen. Gelukkig heeft dit voor mij tot een volledig herstel geleid.