Heldere en duidelijke communicatie, deskundig bij behandeling en het euvel was snel voorbij

De fysiotherapeut luisterde echt naar mij en gaf tips mee waar ik zelf mee aan de slag kon. De bal lag bij mij en ik kreeg voldoende hulp en ondersteuning.

Ruud de Rijke

Als mijn relaties vergelijkbare klachten hebben.

P. Fortuin

Was voor de zelfde klacht bij Bergman kliniek geweest en die kon niets voor mij doen. Waarop ik op aanraden van een klant van Aad Hogendam met hem heb gemaakt. Na de eerste behandeling al gelijk een... Was voor de zelfde klacht bij Bergman kliniek geweest en die kon niets voor mij doen. Waarop ik op aanraden van een klant van Aad Hogendam met hem heb gemaakt. Na de eerste behandeling al gelijk een goed resultaat. Na 5 behandelingen alles weer in orde. Het siert Aad Hogendam dan hij me niet langer als noodzakelijk heeft behandeld ????

Goeie uitleg van alles , kwa behandeling en wat allemaal we gaan doen op de dag of wat gaan we vandaag er op werken en ze communiceer heel goed ook en je ziet met liefde voor haar werk

Irene

Zeer vriendelijk en professioneel. Echt baat bij gehad.

ria oosterbaan

Het een erg meelevende man was en hij begreep mijn probleem.

Goede comunicatie, duidelijkheid over behandeling en het doel, goede sfeer, vriendelijk