chris faas

Prima behandeling en sneller dan verwacht weer zonder klachten

Jan de Kok

Ik kom al ruim 15 jaar bij Aad, heb een enorm vertrouwen in zijn kundigheid en ben na diverse (zware) sportblessures altijd perfect geholpen en hersteld.

Ioana Vieru

Extremely receptive and patient.
I visited Roy and he was excellent.
I visited Ava and she took my pain away with her hands. Very satisfied!

Esther K.

Deskundigheid, bejegening en het geweldige resultaat. Pijnmedicatie kon snel gestopt worden.

An Klaverdijk

Hij luistert naar goed .klachten die ik heb zijn wisselend en verschillend.En door de fysio goed onder controle te houden.

Ronald de Ridder

Omdat hij de tijd neemt om naar mijn klachten te luisteren, goed gekeken heeft, goede behandeling gaf steeds zei wat hij ging doen en oefeningen voor thuis mee gaf. Conclusie super prettig als ik... Omdat hij de tijd neemt om naar mijn klachten te luisteren, goed gekeken heeft, goede behandeling gaf steeds zei wat hij ging doen en oefeningen voor thuis mee gaf. Conclusie super prettig als ik weer last zou krijgen ga ik gelijk weer bellen

Wapenaar

Ze is betrokken met de aard vd kwaal. Houdt je goed in de gaten ook als het even niet gaat .
Geef goede begeleiding. Geef goed weer hoe lang een oefening moet doen en ook als je het niet goed doet.

Petra

Deskundig, nam de tijd en zag mij als persoon en niet alleen de aandoening/klachten.

Ant Notenboom

Word goed geholpen altijd een luisterd oor ben erheen blij mee .