Ik ben hele blij met mijn fysiotherapeut jaqueline meijer en goed door haar geholpen. Ze was flexibel qua tijden en samen hebben we eruit gehaald wat erin zat. Ze is erg vriendelijk

Als een kennis een therapeut zien als "pil" voor de rugpijn...Je moet er zélf aan werken!

Jacco snapt wat hij doet. Hij luistert, legt hij het plan uit, behandeld hij wat nodig is, en als je als patiënt braaf je oefeningen doet die hij opgeeft ben je zo van je klachten af.

Ik heb het gevoel dat ik altijd vragen kan stellen, serieus wordt genomen en ik zelf ook invloed heb op mijn behandeling. Dit zorgt er voor dat ik vertrouwen heb in mijn eigen herstel.

Duidelijk wat hij ging doen, wat voor behandeling hij mij gaf en wat voor oefeningen ik thuis moest doen!

Goede uitleg en een fijne vriendelijke behandeling

Ik werd met een protocol voor heupklachten behandeld en vind dat er te weinig aandacht is besteed aan het juist uitvoeren van de oefeningen.
misschien is het ook niet het leukste om te...
misschien is het ook niet het leukste om te begeleiden?

Deskundigheid en interesse in de voortgang van de behandeling door andere medische specialisten.

Mieke deed het best goed. Goede massage en oefeningen. Hielp alleen niet de kwaal op te lossen. Loop nu bij de giropractor. Ook daar na 5 keer valt resultaat tegen. Fisio is toch het eerste wat je... Mieke deed het best goed. Goede massage en oefeningen. Hielp alleen niet de kwaal op te lossen. Loop nu bij de giropractor. Ook daar na 5 keer valt resultaat tegen. Fisio is toch het eerste wat je probeert.