Voor volledige professionaliteit, de juiste benadering van mensen en de selectie van oefeningen, leidend tot passende revalidatie-effecten

Het intake gesprek was erg goed. Mijn klacht werd goed besproken. De fysiotherapeut nam de tijd om tot een conclusie te komen.

De fysiotherapeut kon het verband tussen de oorzaak en de klachten goed uitleggen. Dit gaf inzicht en geruststelling. De fysiotherapeut gaf een combinatie van behandeling op de praktijk en... De fysiotherapeut kon het verband tussen de oorzaak en de klachten goed uitleggen. Dit gaf inzicht en geruststelling. De fysiotherapeut gaf een combinatie van behandeling op de praktijk en oefeningen voor in de thuissituatie. Dit heeft een goed effect.

Kennis die hij heeft over hoe de spieren, organen etc met elkaar verbonden zijn.
Bovendien gaat hij er niet standaard van uit dat je door vooral meer te bewegen de klachten kan verhelpen.

Empathetic en deskundig. Ook veel ruimte om dingen te bespreken

Als ze wat voor je kan betekenen is dat erg fijn

Een normale mens respectvol begripvol en werkwijze met uitleg moet een voorbeeld zijn voor de rest van de meerde fisio
ik ben veel beter van geworden en deel nog zeker met anderen die ook...
ik ben veel beter van geworden en deel nog zeker met anderen die ook hierbij hulp nodig hebben
bravo