Ed

Mijn fysiotherapeut nam ruimschoots de tijd om mijn klachten te bespreken. Aangezien de klachten in een acute fase waren, kon hij niet direct met de behandeling beginnen. Wel kon hij de oorzaak... Mijn fysiotherapeut nam ruimschoots de tijd om mijn klachten te bespreken. Aangezien de klachten in een acute fase waren, kon hij niet direct met de behandeling beginnen. Wel kon hij de oorzaak benoemen en aangeven hoe het verdere verloop zou zijn. Wij hebben een belafspraak gemaakt en daarna een vervolgafspraak gemaakt.

Rob

Getoonde deskundigheid, inlevingsvermogen, zorgvuldigheid, betrokkenheid en openheid.

juul hymans

Mijn fysio stelde goede vragen. Wist mijn vragen meestal bevredigend. te beantwoorden. geeft goede oefeningen en begeleiding bij de oefeningen.Last but not least...heel goede handen!

Juan

1. Zijn deskundigheid
2. Zijn correcte en duidelijke wijze van communiceren
3. De resultaten die de behandelingen door de fysiotherapeut mij opgeleverd hebben

DANIEL ANSAH-KYEI

Voorbereidingsproces door middel van een interview en de specialiteit van het omgaan met mijn probleem was perfect. Ik was beter na mijn tweede bezoek.

M. Jones

Besprak het doel, de voortgang en maakte mij eigenaar van het herstel proces.

Marjolein Dunki Jacobs

Hij leeft met me mee, en zorgt ervoor dat ik mijn oefeningen goed doe, ik heb al lang fysio en hij blijft geïnteresseerd,

Quinten van Oorschot

Vanaf het begin was er een duidelijk doel gesteld met de fysiotherapeut waarbij duidelijke oefeningen werden uitgelegd en op een duidelijke manier werd verteld hoe deze uitgevoerd moesten worden.