Thijs Meijer

Ik heb weinig referentiemateriaal. De Fysio Holland in Amsterdam Jan Tooropstraat is voorzien van een fitnessruimte maar heeft geen kleedruimte. De behandeling is prima en het is heel fijn dat er... Ik heb weinig referentiemateriaal. De Fysio Holland in Amsterdam Jan Tooropstraat is voorzien van een fitnessruimte maar heeft geen kleedruimte. De behandeling is prima en het is heel fijn dat er momenteel een stagiaire aanwezig is die meer tijd heeft voor mij.

Sharitadevi

Ik voelde me gehoord en serieus genomen.
De fysio was een ervaren werker, merkte ik meteen al.
Ik had fysio van Wim gehad, praktijk koornhorst of kraaiennest.

Dida

De belangstelling wat er met mij aan de hand is. De goede oefening. Ook is er wel enig verbetering. Er goede en slechte dagen. De pijn die ik nog heb ligt niet aan de fysiotherapeut. Het is iets wat... De belangstelling wat er met mij aan de hand is. De goede oefening. Ook is er wel enig verbetering. Er goede en slechte dagen. De pijn die ik nog heb ligt niet aan de fysiotherapeut. Het is iets wat niet makkelijk weg gaat. De zorg is uitstekend

Ric Vogelvang

De aandacht aan de cliënten.
De kennis en nieuwsgierigheid (bij onbegrepen klachten, of indien de kennis er nog niet ie) om je klachten onder controle te krijgen.
De leergierigheid zich...
De aandacht aan de cliënten.
De leergierigheid zich verder te ontwikkelen en professionaliseren.

Wisse

Wist direct wat er was, wat ik er thuis aan moest doen en wat hij er aan kon doen om binnen een paar weken weer te kunnen sporten.

Irma

Die nam mijn fysieke klachten heel serieus.hij is heel goede fysio en sinds ik door hem behandeld wordt heb ik veel minder rugpijn

Tauwnaar

Voelde mij serieus genomen.
hielp mij goed bij de oefeningen en kon goed inschatten wat ik wel of niet aankan.
Ze was ook zeer plezierig in de omgang ?

Auke

Goede behandeling, prettig contact en veel tijd om zelf nog oefeningen te doen in de praktijk. Je bent zo anderhalf uur in behandeling, terwijl hij ook nog anderen behandelt. Dat werkt goed voor mij