Arno

Kwalitatief goed geholpen. Daarnaast goede communicatie en uitermate plezierig contact met de fysio Gerard.

K

Open houding, veel begrip en ruimte voor bespreken klachten. Hierbij was er gelukkig ruimte en geduld om verder te kijken dan puur de fysieke klachten. In mijn geval hangt dit samen regelmatig... Open houding, veel begrip en ruimte voor bespreken klachten. Hierbij was er gelukkig ruimte en geduld om verder te kijken dan puur de fysieke klachten. In mijn geval hangt dit samen regelmatig terugkerende met psychosomatische klachten. Vriendelijke en accepterende houding.

Alda

Opbouw en zorgvuldigheid van de behandeling. Goede communicatie en echt doelgericht

Pepijn

Fysiotherapeut begrijpt goed de klachten, heeft een duidelijke behandeling ingedachte en is duidelijk in haar wijze hoe weer op het oude niveau te komen. Ze geeft oefeningen mee en een opbouwschema.... Fysiotherapeut begrijpt goed de klachten, heeft een duidelijke behandeling ingedachte en is duidelijk in haar wijze hoe weer op het oude niveau te komen. Ze geeft oefeningen mee en een opbouwschema. Daarna coacht ze positief

Eva

Pieter had duidelijk verstand van mijn klacht en de mogelijke oplossingen ervoor. Doelgerichte oefeningen gegeven en goed naar mijn feedback geluisterd toen aanpassingen nodig waren. Alle uitleg was... Pieter had duidelijk verstand van mijn klacht en de mogelijke oplossingen ervoor. Doelgerichte oefeningen gegeven en goed naar mijn feedback geluisterd toen aanpassingen nodig waren. Alle uitleg was duidelijk and vooruitgang merkbaar. Bedankt!

Reinier Ruijs

Veel aandacht en een zorgvuldige behandeling op een efficiente wijze

Karla Booij

Ze is vriendelijk mee levend en kent haar vak.

Jeroen L

Ik had het idee dat fysiotherapie niet de oplossing was. Daarom ben ik naar de manueel therapeut gegaan. Dit bleek meer resultaat op te leveren.