Marianne wouters

Me klachten zijn naar tevredenheid verholpen

Emma

Professioneel en sympathiek. Niet langer behandelen dan zinvol en duidelijk in advies en behandeling. Alleen mijn klachten kunnen niet helemaal verholpen wegens zwangerschap.

Claudia van Vliet

Omdat hij precies de knelpunten in mijn rug en nek wist te vinden die voor de pijnklachten zorgen. Deze werden wekelijks los gemasseerd waardoor het een stuk aangenamer aanvoelde. Samen zochten we... Omdat hij precies de knelpunten in mijn rug en nek wist te vinden die voor de pijnklachten zorgen. Deze werden wekelijks los gemasseerd waardoor het een stuk aangenamer aanvoelde. Samen zochten we oplossingen om de klachten te voorkomen / minimaliseren. Door mijn therapeut ben ik vaker gaan sporten en weet ik nu wat ik moet trainen om sterker te worden.

Ingrid bruijn

Ze is een fijn mens en vraagt goed door en weet meteen met een oplossing te komen

Dwinger

Deskundig. Neemt mij serieus. Luistert naar klacht. Geeft oefeningen, maar tijdens bezoek masseert en behandeld de klacht. Stevige massage. Ben bij veel mensen langs geweest aangezien chronische... Deskundig. Neemt mij serieus. Luistert naar klacht. Geeft oefeningen, maar tijdens bezoek masseert en behandeld de klacht. Stevige massage. Ben bij veel mensen langs geweest aangezien chronische last, maar nog nooit zo fijne behandelaar gehad. Hij weet wat hij doet! De massages zijn doeltreffend!

Wim Roelofsen

Ik vond mijn fysiotherapeut ten eerste heel deskundig. Het werd mij bij hem voor het eerst echt duidelijk wat er met mijn knie aan de hand was en hoe ik daar het beste mee om kon gaan. Dat was mij... Ik vond mijn fysiotherapeut ten eerste heel deskundig. Het werd mij bij hem voor het eerst echt duidelijk wat er met mijn knie aan de hand was en hoe ik daar het beste mee om kon gaan. Dat was mij in het traject daarvoor (met onderzoeken en een andere fysiotherapeut niet duidelijk geworden).
Daarnaast vond ik mijn fysiotherapeut sociaal heel goed: hij gaf veel ruimte om vragen te stellen en was heel prettig een aandachtig in de omgang.

MC

De combinatie van manuele therapie, dry needling en bindweefsel massage verzorgt door 2 fysiotherapeuten hebben voor mij optimaal resultaat gegeven.

Smit

Vond dit tot nu toe de beste therapeute die ik heb gehad