Marliesmozaiek

Deskundigheid, goed kunnen luisteren, persoonlijke aandacht, positiviteit, geduld

Rishi

Vond de sessies kort maar daar kan zij wellicht niks aan doen maar toch als patient wil je iets langer (in mijn geval) een massage/los maken van spieren hebben.

Elken haan

Nou gewoon. Luisterde goed naar wat ik te vertellen had en deed actief meedenken ... prima behandeld

Sterre

Ze was deskundig, kwam met meerdere tips wanneer oefeningen niet voldoende aansloten en werkt zorgvuldig

Jacqueline Harms

De fysiotherapeut gaat deskundig te werk en heeft een zeer prettige en vertrouwde uitstraling.

Juerd Wijntjes

- persoonsgerichte aanpak
- duidelijk kennis van zaken

M. Fennema

Ze kon goed luisteren, kon meedenken, trok mij niet het vel over de oren, ik kon al mijn angstjes en pijntjes met haar bespreken, dat gaf een gevoel van veiligheid, ik ging graag naar fysiotherapie.

Mas

Met de hulp van mijn fysio heb ik mijn normale leven weer op kunnen pakken na het breken van mijn heup. Ik kan nu bijna alles weer op hetzelfde niveau als voorheen, dat was zonder zijn hulp niet... Met de hulp van mijn fysio heb ik mijn normale leven weer op kunnen pakken na het breken van mijn heup. Ik kan nu bijna alles weer op hetzelfde niveau als voorheen, dat was zonder zijn hulp niet gelukt.

Suzanne

Deskundig, nam de tijd voor elke patiënt, houdt rekening met patiënt (wat kan hij/zij zelf thuis: zo kon ik thuis vaak makkelijk een maand vooruit), zelf erg gemotiveerd om het probleem te... Deskundig, nam de tijd voor elke patiënt, houdt rekening met patiënt (wat kan hij/zij zelf thuis: zo kon ik thuis vaak makkelijk een maand vooruit), zelf erg gemotiveerd om het probleem te achterhalen en aan te pakken, altijd goed bereikbaar en snel reactie via mail.