runny i. margarita

Pieter is een beschaafde jonge heer die zijn werk goed kent en respect heeft voor zijn patient.

Annette Korink

Nauwkeurige diagnose, serieuze oefeningen en duidelijke uitleg over klacht en behandeling. Tevens veel geduld en humor. Prima!

An aan het Rot

De therapeut vraagt door naar mijn mogelijkheden en of ik zelf vind dat er vooruitgang is , maar tot op heden zit er nog niet echt vooruitgaan in . Terwijl er thuis toch ook geoefend word na 3... De therapeut vraagt door naar mijn mogelijkheden en of ik zelf vind dat er vooruitgang is , maar tot op heden zit er nog niet echt vooruitgaan in . Terwijl er thuis toch ook geoefend word na 3 maanden loop ik nog steeds met een stok en daar wil ik wel vanaf.

Gabrielle

Persoonlijk contact, op mn gemak en goede hulp!

Yvonne Bergsma

De eerlijkheid deskundigheid en betrokkenheid van de fysiotherapeut

Susan

Deskundigheid, klantvriendelijk en altijd zoeken naar mogelijkheden

A.elkhayari

Ik ben in kort tijd beter geworden. Ik heb goed behandeling gekregen zij begrijpen gelijk wat ik heb ik ben tevreden.

Morag McLean

She completely understood my disability and the cause of it. She encouraged me to do a little more but protected me from trying too hard and making things worse. I trust her. Sorry for English mijn... She completely understood my disability and the cause of it. She encouraged me to do a little more but protected me from trying too hard and making things worse. I trust her. Sorry for English mijn Nederlands is nog niet genoeg.

Marlijn

Ik voel me serieus genomen, krijg uitdagende en leuke oefeningen om te doen. Er hangt een fijne sfeer en ik heb fijn contact met mijn fysio hij is oprecht geïnteresseerd en er is ook ruimte voor... Ik voel me serieus genomen, krijg uitdagende en leuke oefeningen om te doen. Er hangt een fijne sfeer en ik heb fijn contact met mijn fysio hij is oprecht geïnteresseerd en er is ook ruimte voor een grapje waardoor het sporten in de zaal ook leuk is om te doen, dit motiveert me om door te gaan