Merel

Heel goede uitleg over alles. persoonlijke aandacht. goede knowhow. heel prettige sfeer! Een plek waar ik met mijn problematiek me een heel veel beter voel elke keer dat ik ben geweest.

Tim

Top behandeling, goeie inzichten, tips en hulp bij inschatten van dagelijkse handelingen

ce. kost dorresteijn

Attent zorgzaam en doen er alles aan om de conditie weer op peil te brengen. met veel geduld gaat dat lukken

Niels

Prettige samenwerking, prettige sfeer in de praktijk en trainingsruimte. Enige punt van 'kritiek' is dat de specifieke blessurebehandeling wel erg lang duurde en verbetering leverde. Uiteindelijk... Prettige samenwerking, prettige sfeer in de praktijk en trainingsruimte. Enige punt van 'kritiek' is dat de specifieke blessurebehandeling wel erg lang duurde en verbetering leverde. Uiteindelijk resultaat is het belangrijkst, maar ik heb me gedurende de behandeling wel afgevraagd of er geen snellere (ingrijpendere) behandelingen mogelijk waren

Diederick van Zuylen

Prettige persoon die tijd en aandacht heeft voor zijn patiënt

Marije

Altijd begrip, duidelijke hulp en deskundigheid.

M

Mijn 1e ervaring met fysio. Fijn om via begeleiding te kunnen werken aan herstel na grote buikoperatie. Heel prettige manier van begeleiden, niet pushen maar wel positief.

linda overdijkink

Vakkennis, advies en prettig in omgang