linda overdijkink

Haar kennis, oplossend en meedenkend vermogen en de omgangs vorm

J.

Ik kan geen minpunten bedenken. Ik loop al mijn hele leven bij verschillende fysiotherapeuten en daar heb ik nog nooit zo snel resultaat bereikt.

Marleen Slim

Zij was heel vriendelijk en behulpzaam en ik was snel van mijn klachten af.

A. Konings

Hij was mijn laatste strohalm, was overal al geweest. Ik ben heel blij dat ik dankzij mijn dochter bij hem terechtgekomen ben.

van Staalduine

Flexibel (snel ander plan na terugval halverwege), deskundig (ik ging elke keer beter weg dan ik binnenkwam) en heel plezierig in het contact

Anke Kuipers

Netjes, vriendelijk, legt de oefeningen goed uit, geeft ook ruimte voor eigen inbreng, communiceert ruim voldoende.

Tamara Franke

Goede, betrokken en stimulerende fysiotherapeut

Els

Bedankt voor de goede zorgen, wat een opluchting dat mijn klacht mbt slijmbeurs voorbij zijn!

Diana Bossman

Hij luistert goed en neemt mijn feedback serieus. Hij kan zich goed inleven in de bewegingen die ik maak met sport/danslessen. Hij is realistisch en geeft eerlijk en goed aan hoe lang het gemiddeld... Hij luistert goed en neemt mijn feedback serieus. Hij kan zich goed inleven in de bewegingen die ik maak met sport/danslessen. Hij is realistisch en geeft eerlijk en goed aan hoe lang het gemiddeld gaat duren. Hij controleert iedere afspraak de voortgang (check tonus/spieren) en matched dit met mijn verbale toelichting. De massages zijn pijnlijk maar doeltreffend en werken goed in combinatie met het toegewezen oefenschema.