Roos Hartog

Ik werd goed gehoord, serieus genomen. Er werd goed uitgelegd waar naar gekeken werd en waarvoor bepaalde oefeningen goed waren. Ook werden de oefeningen duidelijk uitgelegd/voor gedaan.

Ik de vos

Het belangrijks vind ik dat ik het gevoel krijg dat ik een persoonlijk contact ervaar, dat vergroot het gevoel van vertrouwen en motivatie. Dit is zeker het geval, en ook de ervaring dat (kleine)... Het belangrijks vind ik dat ik het gevoel krijg dat ik een persoonlijk contact ervaar, dat vergroot het gevoel van vertrouwen en motivatie. Dit is zeker het geval, en ook de ervaring dat (kleine) opmerkingen van mij over bij oorbeeld vage pijntjes niet vergeten worden en worden opgepakt.

I.Soly

Na 4 behandelingen ging de fysiotherapeut op vakantie. Hierna geen behandeling meer afgesproken. Het secretariaat gaf aan dat de betreffende therapeut waarschijnlijk naar Almere zou worden... Na 4 behandelingen ging de fysiotherapeut op vakantie. Hierna geen behandeling meer afgesproken. Het secretariaat gaf aan dat de betreffende therapeut waarschijnlijk naar Almere zou worden overgeplaatst.
Eind januari ben ikzelf op vakantie gegaan. Op dit moment zijn mijn klachten redelijk verbeterd en doe ik aangegeven oefeningen thuis.

Zula

Joosje is erg kundig en vriendelijk maar wel duidelijk en streng wanneer nodig. Mede daardoor snel weer op de been en weer aan het hardlopen. Ik liep eerst bij een andere fysio en daar was de... Joosje is erg kundig en vriendelijk maar wel duidelijk en streng wanneer nodig. Mede daardoor snel weer op de been en weer aan het hardlopen. Ik liep eerst bij een andere fysio en daar was de doelstelling duidelijk anders; dit heb duidelijk gemerkt tijdens mijn therapie.

M Ruigrok van der Werve

Lilijana legt alles goed uit, geeft rust en kan goed luisteren. Ben er tevreden over de behandeling.

Xandra Pennings

Femke is een prettig mens, de behandeling was goed

clide

De fysiotherapeut was heel open tegenover mij, en nam mijn klacht heel serieus.

CD.Peterson

Op zich toch een mooi cijfer,maar er moet nog veel gebeuren.