Nicoline Bernard

Ik voel me begrepen en in goede handen. Anne-Marie (cancercarenederland) heeft me daarbij ook op de mogelijkheid geattendeerd de fitnesstraining te doen. Dank!

Jan van Dal

Deskundig, informatief, vriendelijk, goed humeur en soms gezond streng.

t.chaoui@hotmail.com

Ze zijn goed in luisterende en behandelen van mijn pijn

Robert van Leeuwen

Mw Els Backer heeft helder uitgelegd wat de functie is van de desbetreffende spier (waarmee ik voorheen in het geheel niet bekend was) en de oorzaak van mijn klacht juist benoemd. Dankzij de door... Mw Els Backer heeft helder uitgelegd wat de functie is van de desbetreffende spier (waarmee ik voorheen in het geheel niet bekend was) en de oorzaak van mijn klacht juist benoemd. Dankzij de door haar geadviseerde training en wijziging in levensgewoontes is mijn klacht nu grotendeels weg. Verder een pluim voor mw Backer hoe zij mijn klacht, die gevoelig ligt, heeft behandeld in een ontspannen sfeer zodat ik me op geen enkel moment gegeneerd heb gevoeld.

ed peereboom

Gaat uitvoerig op de klachten in en benadert indien nodig collegae voor second opinion.
neemt alle tijd voor uitleg en behandeling.

Bob

Zijn deskundigheid was uitstekend, goed luisteren naar de klacht van de patiënt, kreeg goede instructies voor het herstel van de klacht.
Kortom een uitstekende fysiotherapeut.

Connie Wissenburg

Ze is zeer concensieus en naar mijn idee heel kundig. Geeft goede adviezen, maar laat mij ook zelf mijn grenzen verkennen, zodat ik uit eigen ervaring merk dat ik iets nog niet kan. Waarvan ik eerst... Ze is zeer concensieus en naar mijn idee heel kundig. Geeft goede adviezen, maar laat mij ook zelf mijn grenzen verkennen, zodat ik uit eigen ervaring merk dat ik iets nog niet kan. Waarvan ik eerst zei dat ik het wel zou kunnen.

Hans

Intresse....duidelijk... streng.. goed luisteren naar het probleem