ed peereboom

Gaat uitvoerig op de klachten in en benadert indien nodig collegae voor second opinion.
neemt alle tijd voor uitleg en behandeling.

Bob

Zijn deskundigheid was uitstekend, goed luisteren naar de klacht van de patiënt, kreeg goede instructies voor het herstel van de klacht.
Kortom een uitstekende fysiotherapeut.

Connie Wissenburg

Ze is zeer concensieus en naar mijn idee heel kundig. Geeft goede adviezen, maar laat mij ook zelf mijn grenzen verkennen, zodat ik uit eigen ervaring merk dat ik iets nog niet kan. Waarvan ik eerst... Ze is zeer concensieus en naar mijn idee heel kundig. Geeft goede adviezen, maar laat mij ook zelf mijn grenzen verkennen, zodat ik uit eigen ervaring merk dat ik iets nog niet kan. Waarvan ik eerst zei dat ik het wel zou kunnen.

Hans

Intresse....duidelijk... streng.. goed luisteren naar het probleem

Roos Hartog

Ik werd goed gehoord, serieus genomen. Er werd goed uitgelegd waar naar gekeken werd en waarvoor bepaalde oefeningen goed waren. Ook werden de oefeningen duidelijk uitgelegd/voor gedaan.

Ik de vos

Het belangrijks vind ik dat ik het gevoel krijg dat ik een persoonlijk contact ervaar, dat vergroot het gevoel van vertrouwen en motivatie. Dit is zeker het geval, en ook de ervaring dat (kleine)... Het belangrijks vind ik dat ik het gevoel krijg dat ik een persoonlijk contact ervaar, dat vergroot het gevoel van vertrouwen en motivatie. Dit is zeker het geval, en ook de ervaring dat (kleine) opmerkingen van mij over bij oorbeeld vage pijntjes niet vergeten worden en worden opgepakt.

I.Soly

Na 4 behandelingen ging de fysiotherapeut op vakantie. Hierna geen behandeling meer afgesproken. Het secretariaat gaf aan dat de betreffende therapeut waarschijnlijk naar Almere zou worden... Na 4 behandelingen ging de fysiotherapeut op vakantie. Hierna geen behandeling meer afgesproken. Het secretariaat gaf aan dat de betreffende therapeut waarschijnlijk naar Almere zou worden overgeplaatst.
Eind januari ben ikzelf op vakantie gegaan. Op dit moment zijn mijn klachten redelijk verbeterd en doe ik aangegeven oefeningen thuis.