Zahra Karram

Geeft me vertouwen en ze legt goed alles uit. Verbeter in mijn borst. Gelukkig kan ik wekelijks terecht.
Ik dank mevrouw L. MUSIC ??????

Zahra Karram

Ik dank mevrouw L. MUSIC ??????

Fleur

Ik werd serieus genomen, goed begeleid, en er was genoeg ruimte voor vragen en gesprekken

Michelle

Ze is opgewekt vol energie, weet veel over haar vak en is kreatief met de oefeningen die ik moet doen zodat het een uitdaging is en blijft.

Rhya van Kerkwijk

Slim, effectief,serieus en prettig in re omgang. Mijn zoon was zichzelf en dat is reden genoeg

Nicoline Bernard

Ik voel me begrepen en in goede handen. Anne-Marie (cancercarenederland) heeft me daarbij ook op de mogelijkheid geattendeerd de fitnesstraining te doen. Dank!

Jan van Dal

Deskundig, informatief, vriendelijk, goed humeur en soms gezond streng.

t.chaoui@hotmail.com

Ze zijn goed in luisterende en behandelen van mijn pijn

Robert van Leeuwen

Mw Els Backer heeft helder uitgelegd wat de functie is van de desbetreffende spier (waarmee ik voorheen in het geheel niet bekend was) en de oorzaak van mijn klacht juist benoemd. Dankzij de door... Mw Els Backer heeft helder uitgelegd wat de functie is van de desbetreffende spier (waarmee ik voorheen in het geheel niet bekend was) en de oorzaak van mijn klacht juist benoemd. Dankzij de door haar geadviseerde training en wijziging in levensgewoontes is mijn klacht nu grotendeels weg. Verder een pluim voor mw Backer hoe zij mijn klacht, die gevoelig ligt, heeft behandeld in een ontspannen sfeer zodat ik me op geen enkel moment gegeneerd heb gevoeld.