Thijs Vermeulen

Uitstekend geholpen. Veel kennis en praktische tips. To the point en erg deskundig

Arda Koldewijn

Zij neemt mij serieus, neemt de tijd als ik iets wil bespreken. Bewaakt mijn voortgang.

Walther Muringen

Ik merkte verbetering na drie behandelingen.

Astrid Ornstein

Binnen de beperkte middelen (zoom en telefonisch) en 3 “behandelingen” lijkt het de goede kant op te gaan

Susan

Het is niet voor niets dat ik na een tweede operatie een beroep op hem gedaan heb. Hij gaf mij oefeningen die echt aansloten bij mijn kunnen en vorderingen en vertelde ook heel duidelijk waar de... Het is niet voor niets dat ik na een tweede operatie een beroep op hem gedaan heb. Hij gaf mij oefeningen die echt aansloten bij mijn kunnen en vorderingen en vertelde ook heel duidelijk waar de oefeningen goed voor waren. 'k Heb de neiging om mijn adem in te houden en door hardop te tellen voorkom ik dit (1 van zijn tips). Hij is ook sympathiek, makkelijk in de omgang. Verder vond de behandeling voor een groot deel plaats in een grote sportschool met goede apparaten.

van den Hout

Hij heeft een goede uitleg gegeven over de klachten die ik had, nog nooit eerder heeft een fysiotherapeut dat bij mij gedaan. Heel belangrijk omdat ik zo goed kon begrijpen wat ik verkeerd deed, wat... Hij heeft een goede uitleg gegeven over de klachten die ik had, nog nooit eerder heeft een fysiotherapeut dat bij mij gedaan. Heel belangrijk omdat ik zo goed kon begrijpen wat ik verkeerd deed, wat ik nu moet doen en hoe ik het moet doen. Ook de oefeningen vond ik geweldig.