Ingrid bruijn

Ze is een fijn mens en vraagt goed door en weet meteen met een oplossing te komen

Dwinger

Deskundig. Neemt mij serieus. Luistert naar klacht. Geeft oefeningen, maar tijdens bezoek masseert en behandeld de klacht. Stevige massage. Ben bij veel mensen langs geweest aangezien chronische... Deskundig. Neemt mij serieus. Luistert naar klacht. Geeft oefeningen, maar tijdens bezoek masseert en behandeld de klacht. Stevige massage. Ben bij veel mensen langs geweest aangezien chronische last, maar nog nooit zo fijne behandelaar gehad. Hij weet wat hij doet! De massages zijn doeltreffend!

Wim Roelofsen

Ik vond mijn fysiotherapeut ten eerste heel deskundig. Het werd mij bij hem voor het eerst echt duidelijk wat er met mijn knie aan de hand was en hoe ik daar het beste mee om kon gaan. Dat was mij... Ik vond mijn fysiotherapeut ten eerste heel deskundig. Het werd mij bij hem voor het eerst echt duidelijk wat er met mijn knie aan de hand was en hoe ik daar het beste mee om kon gaan. Dat was mij in het traject daarvoor (met onderzoeken en een andere fysiotherapeut niet duidelijk geworden).
Daarnaast vond ik mijn fysiotherapeut sociaal heel goed: hij gaf veel ruimte om vragen te stellen en was heel prettig een aandachtig in de omgang.

MC

De combinatie van manuele therapie, dry needling en bindweefsel massage verzorgt door 2 fysiotherapeuten hebben voor mij optimaal resultaat gegeven.

Smit

Vond dit tot nu toe de beste therapeute die ik heb gehad

Mischa

Snelle aanpak, juiste diagnose en juiste behandeling.

Melike

Een deskundige mevrouw die wist wat ze deed. Ik heb het als een fijne periode ervaren!

Ilse

Geen onnodige behandelingen. Oefeningen werden kort uitgeschreven. Zelfwerkzaamheid werd bevorderd. Oefeningen helpen echt, realistisch over tijd die nodig is om klacht te verhelpen.