Umair

Omdat mij heel veel aandacht geef. Ik heb hele goeie fysiotherapie als ik bij hem train voel ik mij zo goed en heb zoveel motivatie om ge trainen. Één ding is zeker zo een fysiotherapeut moet jullie... Omdat mij heel veel aandacht geef. Ik heb hele goeie fysiotherapie als ik bij hem train voel ik mij zo goed en heb zoveel motivatie om ge trainen. Één ding is zeker zo een fysiotherapeut moet jullie als bedrijf niet kwijt raken. Complimenten

Eline Boer

Ze neemt het (me) serieus en werkt aan verbetering

René Bultena

Een 10 is weggelegd voor god of bij gebrek aan het godsbeeld mijzelf

M.J.

Het is niet alleen een behandeling die ik heb mogen ontvangen van Annemarie Beitema. Het gaat om de hole package die ik dan de nazorg noem die zo belangrijk is als je aan het herstellen bent van... Het is niet alleen een behandeling die ik heb mogen ontvangen van Annemarie Beitema. Het gaat om de hole package die ik dan de nazorg noem die zo belangrijk is als je aan het herstellen bent van kanker. Zoals in mijn geval.

Puck Willemse

Marten is gewoon een topper! Altijd lachen maar een zeer goede fysiotherapeut!

Mila

Hele prettige en deskundige behandeling, waarbij er ook veel aandacht en zorg op het persoonlijke vlak is. Behandelingen voelen altijd vertrouwd en warm.