9.1 / 10
2398 beoordelingen

2398 Reviews

10/10

Grote deskundigheid, denkt echt mee, snapt dat je graag snel weer wil sporten en zoekt de grenzen op qua wat er mogelijk is.

5/10

Te weinig communicatie over waar we precies aan gaan werken en waarom, hoe lang een traject gaat duren is totaal niet aan bod gekomen. Een afspraak bestond uit bespreken wat de situatie is en een... Te weinig communicatie over waar we precies aan gaan werken en waarom, hoe lang een traject gaat duren is totaal niet aan bod gekomen. Een afspraak bestond uit bespreken wat de situatie is en een paar bewegingen en testjes doen. Daarna kon ik vertrekken met 2 oefeningen. Het delen van perspectief en redenen waarom er iets gedaan wordt ontbreekt. Het voelt terugkijkend aan alsof er ook makkelijk met een paar oefeningetjes geld verdiend wordt en de behandeling uitgerekt wordt naar zoveel mogelijk afspraken.

9/10

Neemt tijd voor je,Luister goed en geeft advies

10/10

Zijn zorgvuldigheid gecombineerd met zijn enorme kennis van het lichaam zorgt ervoor dat ik mij serieus genomen voel. Samen op zoek met z'n collega in opleiding wat eventueel de oorzaak zou kunnen... Zijn zorgvuldigheid gecombineerd met zijn enorme kennis van het lichaam zorgt ervoor dat ik mij serieus genomen voel. Samen op zoek met z'n collega in opleiding wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn. Soms een beetje teveel met elkaar, voelde ik mij een leidend onderwerp, maar ik begrijp het wel. Hoogstaande fysiotherapie, niet eerder op deze manier behandelingen ontvangen. Advies gekregen website te bezoeken, altijd filmpjes en oefeningen doorgemaild. Top !! Ik ben echt blij met hem.

10/10

Prettig in de omgang en deskundig. Ik voel me serieus genomen en kan met al mijn vragen bij hem terecht. Geeft goede adviezen en de behandeling heeft gezorgd voor veel vermindering van de... Prettig in de omgang en deskundig. Ik voel me serieus genomen en kan met al mijn vragen bij hem terecht. Geeft goede adviezen en de behandeling heeft gezorgd voor veel vermindering van de pijnklachten.

10/10

Omdat ik resultaten zie en ik wordt geluisterd en serieus genomen