Fast reply and easy to make the appointment!

Reactie Fysio Rotterdam:

That's good to hear! Thank you for the review!

Heel goed

Bedankt voor de review!

Peggy Meijboom

Goed geholpen via Whatsapp.
Supersnel terecht dat is een fijne service

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de review.

Joop

Dus top. Nou ben zeer vriendelijk te woord gestaan en ben ook snel terug gebeld ook zeer vriendelijk en er is ook meegedacht om zo snel mogelijk voor een behandeling ingepland te worden .
Dus top.
Gr Joop

Dank je wel.

R De vogel

Prima! Ging weg snel via whatsapp!

Reactie Fysio Rotterdam:

Goed te horen, dank je voor de review.

Bram

Nee was via de wapp. Reactietijd was best snel. Prima dus. Concrete vragen en een snelle afspraak.

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn om te horen! Bedankt voor de review,

Bram.

Heel erg tevreden , netjes geholpen .

Reactie Fysio Rotterdam:

Super! Bedankt voor je review!

Super en snel.

Reactie Fysio Rotterdam:

Goed te horen, dank je wel voor de review.

Bram

Goed, prettig. Tussentijd nog teruggebeld dat ze druk bezig was met het zoeken nr een spoedplekje

Reactie Fysio Rotterdam:

Dank je wel voor je review,

Lènemiek Scholten

Ik vond het een vriendelijke vrouw die ik aan de telefoon heb gehad. Ze reageerde goed op mijn reden voor het bezoek van de fysio (ik zou eigenlijk naar de huisarts moeten, maar deze heb ik niet in... Ik vond het een vriendelijke vrouw die ik aan de telefoon heb gehad. Ze reageerde goed op mijn reden voor het bezoek van de fysio (ik zou eigenlijk naar de huisarts moeten, maar deze heb ik niet in Rotterdam en het reizen is nu te zwaar met mijn klacht). Ze heeft me snel in kunnen plannen en me goed gewezen op de consequenties van het feit dat ik niet aanvullend verzekerd ben.

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat een mooie review, dank je wel.