E. K. A.

Super snelle service en heel erg vriendelijk. Top!

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor de review.

Raoul Van Zundert

Fijn, dank je wel.
Bram

Helemaal prima.
Maar, wat ik lastig vind, is de vraag iemand direct te beoordelen na één telefoontje. Kent u de aflevering Nosedive van Black Mirror? Is de moeite waard. Ik wil niet elk...

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn dat de afspraak gelukt is.
Dank , Bram

Ik vond het geen fijn gesprek. Op een simpele vraag betreft bevestiging van mijn afspraak op de mail klonk erg lastig. Ik kreeg het wel via sms maar erg vreemd dat ik dit moet uitleggen. Vervolgens...

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat naar dat u het zo ervaren heeft.
De bevestiging van de mail komt via een andere computer dan de de review. De computer heeft met enkele emailaccounts problemen, daar wordt hard aan gewerkt.

Tamara

Ik heb makkelijk via Whatsapp een afspraak kunnen maken. De benadering was ondanks dat nog steeds persoonlijk.

Fijn te horen!
Dank!

Ik heb een afspraak via whatsapp gemaakt. Er werd snel gereageerd en er werd meegedacht over de mogelijkheden om een afspraak te maken.

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn te horen, dat het zo soepel ging.
Dank!

Sylvion

Het gesprek was duidelijk en vriendelijk.

Reactie Fysio Rotterdam:

Heel erg bedankt voor je feedback!

Groetjes,
Bram

Kaj

Lotte heeft uitstekend geholpen. Iets lukte even niet ze beloofde dat ze het zou regelen en me terug zou bellen en dat deed ze. Duidelijke uitleg, snel en behulpzaam.

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor de review.

Bram.

Super snel en vriendelijk. 2 keer contact gehad en beide keren op dezelfde dag een afspraak gekregen!

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor de mooie review.

P.J.Ensel

Ik belde of er eerder een plekje was en dat was mogelijk 1 dag eerder dan gepland.

Reactie Fysio Rotterdam:

Super! Bedankt voor de review.