Nieuwe klant

Heel erg behulpzaam en vriendelijk

Ba

Goede service duidelijke informatie

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad! Dankjewel voor de review! Groetjes, Bram

Eric

Reactie Fysio Rotterdam:

Dankjewel voor de review!

Aishel Rooi

Goed geholpen en snel

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor de review!

Goedemorgen.
Goedemorgen.
We werden snel teruggebeld en ingepkanned. Een erg vriendelijke dame. Er werd alvast vermeld datct best zou kunnen datcerctoevallig bet dubbel werd ingeboekt en dan zouden we worden teruggebeld. Dat bleek ook t geval. Door n andere dame, die n stuk minder enthousiast en betrokken overkwam helaas. Gelukkig konden we wel alsnog de volgende dag terecht. Wat snel! Het kan natuurlijk gewoon iemands stem zijn. Maar de enthousiaste betrokkenheid op jullie website maakte de keus voor jullie. Ik vroeg me wel meteen af of de gene aan de telefoon ook degene was die zou behandelen. Want t voelde ineens n stuk minder vertrouwd. Ik hoop dat jullue de openheid op prijs stellen. Het is positief bedoeld ter verbetering omdat er zo specifiek naarcwordt gevraagd. Ik denk dat n eerste telefoongesprek het vertrouwen in de behandeling kan ondersteunen oon de weg kan staan. Vandaar dat ik t benoemd heb.

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn dat je alsnog zo snel terecht kon, wij zullen de feedback meenemen voor in de toekomst. Bedankt voor deze review.
Bram.

Is vrij snel en goed gegaan.

Goed ervaren

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn! Bedankt voor je review!
Bram

Dave

Snelle reactie en oplossend

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de review.

Cobi

Goed hoor

t.tsang

Ik ben op een heel nette manier te woord gestaan! Hoop op een goede afloop!

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de review.