Arjen

Goed geholpen en kan snel terecht

Wat fijn! Hoop dat je ook weer 'snel' van je klachten af bent. Groet, Bram

Younnes Bouzyky

Vriendelijk, duidelijk, meelevend

Reactie Fysio Rotterdam:

Hey Younnes! Super dat je zo een prettig gesprek hebt gehad. Heel erg bedankt voor je vertrouwen en veel succes met de behandelingen :)

Aldao

Was heel goed. Ben ik tevreden

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor je positieve review!

Zeynep

Heel vriendelijk geholpen.

Reactie Fysio Rotterdam:

Goed te horen, bedankt voor de review.
Groet Bram

Telefoniste

Telefoniste probeerde mij te helpen. Uiteindelijk had ze een plekje gevonden. Maar bleek dat de therapeut aan huis werkte en niet op locatie. Toen ik op locatie was kreeg ik dit te horen, gelukkig... Telefoniste probeerde mij te helpen. Uiteindelijk had ze een plekje gevonden. Maar bleek dat de therapeut aan huis werkte en niet op locatie. Toen ik op locatie was kreeg ik dit te horen, gelukkig kon ik wel na een half geholpen worden door een andere therapeut.

V. Overheul

Vriendelijk,snel en professioneel

Reactie Fysio Rotterdam:

Goedemiddag mevr Overheul, wat fijn dat je zo een prettig gesprek hebt gehad! We danken je voor de mooie review en wensen je veel succes met de behandelingen :)

Marman

Het was goed, degene die mij geholpen had was vriendelijk.

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor je positieve review, Marman!

Milton Klooster

Super goed geholpen. Mevrouw die aan de lijn was heeft heel goed meegedacht. Ik heb vandaag gebeld en kan ook vandaag al terecht! Bedankt!

Reactie Fysio Rotterdam:

Super fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen, Milton! Bedankt voor je review.

Rosario

Heb het als positief ervaren. Duidelijke info en snelle afspraak.

Reactie Fysio Rotterdam:

Hoi Rosario! Super goed dat je netjes geholpen bent en een prettig gesprek hebt gehad. Veel succes met de behandelingen!