Melissa

Hij helpt mij heel goed, en luistert naar mijn probleem.

Marijke Oldenkamp

Het contact is erg prettig, mijn klachten worden heel serieus genomen en ik krijg de altijd de juiste adviezen mee naar huis, die mij goed helpen.

Nadine

Goede op maat gemaakte zorg met evaluaties tussendoor over de behaalde resultaten. De fysiotherapeut was vriendelijk en geïnteresseerd in mij en dacht mee in passende opdrachten voor thuis.

Daan

Hij kent mijn situatie goed. Ik ben al jaren cliënt bij hem. Hij weet precies wat hij moet doen om de klachten te verhelpen.

Lisanne

Pam heeft eindelijk de oorzaken van mijn klachten achterhaald in plaats van alleen symptoom bestrijding gedaan (dit in tegenstelling tot de meer dan 10 fysios waar ik hiervoor voor dezelfde klacht... Pam heeft eindelijk de oorzaken van mijn klachten achterhaald in plaats van alleen symptoom bestrijding gedaan (dit in tegenstelling tot de meer dan 10 fysios waar ik hiervoor voor dezelfde klacht ben geweest).

Kees

Er zijn maar drie of vier behandelingen geweest. De omstandigheden waren rommelig. De eerste keer werkte het digitale systeem niet, zodat er met de hand aantekeningen van de anamnese moesten worden... Er zijn maar drie of vier behandelingen geweest. De omstandigheden waren rommelig. De eerste keer werkte het digitale systeem niet, zodat er met de hand aantekeningen van de anamnese moesten worden gemaakt. De tweede keer waren die onvindbaar en wist ze niet meer waarvoor ik kwam. Ook was er een privéprobleempje waarover gebeld moest worden. De derde keer werkte het elektronisch deursysteem niet, waardoor clienten handmatig, tussendoor, binnengelaten moesten worden. Kortom, pech voor de fysiotherapeut. Het gaf veel onrust en verwarring. Ik hoopte ontspanning te vinden, maar dat ging zo niet.

Edwin

Alles klopt gewoon, duidelijk, goed, vriendelijk en super professioneel