Kiran

Fysio Jansen goed in zijn vak! Altijd bereikbaar telefonisch en via whatsapp. Ik ben hier zelf behandelt naar de behandelingen volkomen hersteld.

Alias

Dat ik erg tevreden ben over de behandeling en de snelheid waarmee ik geholpen kon worden nadat ik een beroep op jullie deed. Echt heel fijn.

Hans Manders

Duidelijke adviezen ,fijn contact .vriendelijk !

Theo

Top praktijk! Therapeuten die altijd voor je klaar staat en doet wat er beloofd wordt.

Fabian Tinga

Hele fijne fysio waar je heel goed en snel geholpen wordt met je klacht, door de ruime openingstijden kun je hier ook naast je werk snel terecht.

Françoise

Met aanhoudende rugklachten bij Fysio Jansen (David) terecht gekomen. Zijn massagetechnieken werken uiterst positief op mijn rug. David voelt perfect aan welke massagetechniek er waar benodigd is op... Met aanhoudende rugklachten bij Fysio Jansen (David) terecht gekomen. Zijn massagetechnieken werken uiterst positief op mijn rug. David voelt perfect aan welke massagetechniek er waar benodigd is op mijn rug en in welke mate. Ik raad deze praktijk zeer zeker aan!

Stefan

Wegens topsport terecht gekomen bij wat toen nog massage praktijk Jansen was. Altijd goed geholpen met de klachten die ik had en ook nu de praktijk flink is gegroeid worden de behandelingen alleen... Wegens topsport terecht gekomen bij wat toen nog massage praktijk Jansen was. Altijd goed geholpen met de klachten die ik had en ook nu de praktijk flink is gegroeid worden de behandelingen alleen maar beter.

Lincy

Professionele, kundige en laagdrempelige praktijk. Na een operatie met lang revalidatietraject voor een complex schoudergewricht ben ik zeer goed geholpen door Fysio Jansen.

Bianca

Goede fysio en massage behandelingen! Vakkundig en professioneel.