Jeroen van de Mortel

Mijn klacht/probleem werd goed geanalyseerd, in goed overleg werd een plan gemaakt om aan herstel te werken, tussentijdse fysiek klachten en vragen daaromtrent kon ik snel en makkelijk stellen en... Mijn klacht/probleem werd goed geanalyseerd, in goed overleg werd een plan gemaakt om aan herstel te werken, tussentijdse fysiek klachten en vragen daaromtrent kon ik snel en makkelijk stellen en daarop kreeg ik goed en vlot antwoord. Het herstel verloopt daardoor erg goed en bovenverwachting snel, de fysiotherapeut blijft de voortgang nauwkeurig monitoren en stelt waar nodig de plannen bij. De praktijk heeft ruime openingstijden en er kan dus makkelijk afgesproken worden op tijden dat het de patient goed uitkomt.

Huub Jagers

Fijn de aandacht en tijd die er genomen wordt en de uitleg wat men gaat doen.

Wil van Ostade

Ik heb hiervoor een andere fysiotherapeut gehad. Na 9 behandelingen was er geen verbetering, zelfs iets verslechtering in de situatie.
Na enkele behandelingen van Fysiotherapeut Wout van de...
Na enkele behandelingen van Fysiotherapeut Wout van de Steeg was er al verbetering. Nu is er een hele vooruitgang. Kan nu veel beter functioneren. Heb dus veel vertrouwen in Wout.

Liselotte Verbeek

Veel afspraak mogelijkheiden, je kunt snel terecht. Daarnaast geeft de kundigheid van de fysio een veilig en vertrouwd (geruststellend) gevoel. Het plan is duidelijk, de begeleiding werkt goed,... Veel afspraak mogelijkheiden, je kunt snel terecht. Daarnaast geeft de kundigheid van de fysio een veilig en vertrouwd (geruststellend) gevoel. Het plan is duidelijk, de begeleiding werkt goed, goede tips en adviezen, eerlijk en oprechte interesse om je te helpen van je klachten af te komen. Ja ik ben zeer tevreden

Inge Smits-Martens

Fijne praktijk met prettige en kundige fysiotherapeut met kennis van zaken.

S. Brabers

Juul neemt mij serieus, stemt samen af over de behandeling, is in voor een praatje, legt oefeningen goed uit

Christina

Omdat hij me serieus neemt en goed overlegt welke behandeling we het beste kunnen doen.
Hij geeft me duidelijke adviezen

joost

Hij heeft altijd tijd voor mij wat voor tijd ik bel en kan altijd snel terecht