Martijn Kuilman

Na een tijd van geen sport kreeg ik last van mijn onderrug. Ik heb een afspraak gemaakt en kon daags erop al langskomen. Na een kort onderzoek zag hij precies waar het zat. Met zijn behandeling en... Na een tijd van geen sport kreeg ik last van mijn onderrug. Ik heb een afspraak gemaakt en kon daags erop al langskomen. Na een kort onderzoek zag hij precies waar het zat. Met zijn behandeling en meegekregen thuisoefeneningen was ik er zo weer vanaf.

Tijn van den Eijnde

Vakkundig, gebruik van verschillende technieken, altijd snel terecht, verschillende therepeuten met elk hun specialiteit. Het pand is altijd netjes en erg schoon ook een rustgevende sfeer. Ik laat... Vakkundig, gebruik van verschillende technieken, altijd snel terecht, verschillende therepeuten met elk hun specialiteit. Het pand is altijd netjes en erg schoon ook een rustgevende sfeer. Ik laat mijn klachten altijd hier behandelen en ze zijn in no time verdwenen! Ik kan me geen betere fysio inbeelden!

Martien

De therapeut begreep me heel goed, hij was duidelijk en bijna alle klachten waren weg na 3 sessies. De uitleg was duidelijk en hij kwam heel professioneel over.

Lydia smeets

Joep os mijn sport begeleider geweest. En was zeer over hem te spreken.. wisselde de oefening goed af en ging doel gericht aan t werk
Helaas ben ik door gezondheid redenen hopelijk tijdelijk...
Helaas ben ik door gezondheid redenen hopelijk tijdelijk moeten stoppen. Zodra ik weer kan beginnen kom ik zeker weer terug

robert van eckendonk

Goed behandeld ,korte wachtijd gewoon top

L. Van Druten

Door de goede behandeling en oefeningen ben ik in record tempo hersteld van mijn enkel breuk.

Nellie van Extel

Zeer goede behandeling, duidelijke uitleg en goed aanspreekbaar als persoon.