Wilma Van Nunen

Door de vakkundige begeleiding kan ik gevoelsmatig nog steeds bergen verzetten. Regelmatig even de juiste spieren losmaken helpt daarbij wel. Dat doen ze dan ook correct en in een vriendelijke... Door de vakkundige begeleiding kan ik gevoelsmatig nog steeds bergen verzetten. Regelmatig even de juiste spieren losmaken helpt daarbij wel. Dat doen ze dan ook correct en in een vriendelijke ontspannen sfeer

Er wordt goed geluisterd en behandeld. Voorkomt problemen voordat ze onstaan. Werkt goed samen met mijn Osteopaat.

Digna

Professioneel, klantvriendelijk en mooie praktijk

Manon Bongaerts

Top fysio! Na afgelopen jaar erg verkeerd van de trap gevallen te zijn, kon ik na een appje meteen de volgende ochtend meteen terecht bij David. Super service! Na wekelijkse afspraken en oefeningen... Top fysio! Na afgelopen jaar erg verkeerd van de trap gevallen te zijn, kon ik na een appje meteen de volgende ochtend meteen terecht bij David. Super service! Na wekelijkse afspraken en oefeningen was ik gauw genoeg weer de oude. Wanneer ik nu nog eens last heb, kan ik vaak de volgende dag meteen komen. Super fijn. En bovendien is het ook altijd gezellig!!

Mooie praktijk, kundig personeel met een luisterend oor voor de hulpvraag en dan een passende behandeling. Ik ben na een paar behandeling van mijn klacht af!

Brandon Poulussen

Zeer vriendelijk en sociaal. Als ik weer ooit ergens last van krijg ga ik zeker terug!!

Liselotte Verbeek

Erg kundige fysio. Nemen de tijd om het probleem goed in beeld te krijgen waardoor de behandeling meteen effectief en positief merkbaar is. Al met meerdere blessures daar geweest voor behandeling.... Erg kundige fysio. Nemen de tijd om het probleem goed in beeld te krijgen waardoor de behandeling meteen effectief en positief merkbaar is. Al met meerdere blessures daar geweest voor behandeling. Je krijgt duidelijk en goed advies. Kortom ben ik zeer tevreden.