Hans

Zeer kundige en objectieve toppers werken bij fysio Jansen. Communicatie en analyse is zeer goed, daarna wordt er doelgericht gewerkt en besproken wat je naast fysio zelf kunt doen! Dus cliënt en... Zeer kundige en objectieve toppers werken bij fysio Jansen. Communicatie en analyse is zeer goed, daarna wordt er doelgericht gewerkt en besproken wat je naast fysio zelf kunt doen! Dus cliënt en praktijk is een team! Daarbij zeer proper en hygiënische praktijk!
Ik ga hier graag naar toe!

Christina

Enthousiaste en kundige therapeuten, waar je je serieus genomen voelt

Fijne praktijk met enthousiaste en profesionele begeleiding.

Blijlevens

Een fijn, vakkundig en gemotiveerd team!
Ik kom zelf niet uit Deurne maar een goede fysio is belangrijk, daar rij ik graag voor naar Fysio Jansen.

Orlando Bijnen

Zeer vakkundig, altijd juist en op zeer korte termijn de juiste hulp gekregen!

R Gobbels

Laatste paar jaar 2x een fysio n9dig gehad, waarbij het laatste probleem door het ziekenhuis niet geïdentificeerd kon worden. Wegens de voorgaande goede ervaringen een afspraak gemaakt waarbij... Laatste paar jaar 2x een fysio n9dig gehad, waarbij het laatste probleem door het ziekenhuis niet geïdentificeerd kon worden. Wegens de voorgaande goede ervaringen een afspraak gemaakt waarbij meteen een indicatie werd aangegeven wat er mis zou kunnen zijn. 2 afspraken en instructies voor zelf oefeningen doen verder en probleem opgelost.dus zeker een aanrader.

Andy

Zeer vriendelijk personeel, maar ook professioneel en vakkundig . Ze staan altijd voor je klaar. En een super mooie praktijk.