Heidy

Ik ben erg tevreden, aardige mensen,erg professioneel en nemen de tijd voor je ... ik rij er om de 2 weken graag heen vanuit Helmond.

Arie Kandelaars

De belangrijkste reden is dat hij op zijn eigen verzoek mij liet zien door een collega om mij verder te helpen, wat mij uiteindelijk nog extra verbetering opleverde van mijn klachten.

Lieke

Prettig contact, ze namen de tijd voor mij, ze gaven mij de tijd. Ze zien mij als mens in zijn geheel.

Organized by Josefien

Al bijna 8 jaar kom ik maandelijks in de praktijk voor ontspanningsmassages. Kundig, oprecht, fijn contact.

Arie Kandelaars

Ik ben een duursporter op leeftijd en heb nog wel eens last van wat fysieke ongemakken. Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik hierbij krijg van het team van Fysio Jansen. Als ik ze nodig heb staan... Ik ben een duursporter op leeftijd en heb nog wel eens last van wat fysieke ongemakken. Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik hierbij krijg van het team van Fysio Jansen. Als ik ze nodig heb staan ze altijd direct voor mij klaar en zijn oprecht geïnteresseerd in mijn sport en de doelen die ik daar in stel. Ze doen al het mogelijke om ervoor te zorgen dat ik topfit ben op het moment dat het nodig is. TOPPERS!!

Sandra

Fijne praktijk! Ik kan er altijd snel terecht en ze helpen goed. Jonge praktijk, ondernemend en groeiend.

Mirjam

Fijne praktijk met goed jong team. Flexibele tijden, ook avond en weekend, waardoor je snel terecht kunt. Naast goede behandeling ook de mogelijkheid om onder begeleiding te komen sporten is een... Fijne praktijk met goed jong team. Flexibele tijden, ook avond en weekend, waardoor je snel terecht kunt. Naast goede behandeling ook de mogelijkheid om onder begeleiding te komen sporten is een grote meerwaarde.

Kim

Klantgericht en sociaal personeel. Er wordt interesse getoond in de klant. Daarnaast zijn ze heel flexibel in het maken van afspraken en je bent vrijwel direct aan de beurt.

Ik zou deze...

Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen!

Heel deskundig, er wordt goed geluisterd naar de patiënt.