Rita

Richard is rustig en is belangstellend hoe alles voorloopt. Ee n prettig persoon.

Jeanine

Zij neemt echt de tijd voor je. ook legt ze de behandeling goed uit en gaf me advies om thuis ook oefeningen te doen. deze hebben me erg geholpen en doe ze nog steeds.

Karel

Behandelplan is duidelijk en er wordt goed naar mijn probleem geïnformeerd en geluisterd. Gezien de vooruitgang en de verwachting van het herstel kan ik niets anders concluderen, dat het goed gaat.

Peter

Voldeed aan mijn zorgvraag, duidelijke afstemming, niet overdreven. Komt eerlijk en degelijk over.

Eduard Bruinink

Martijn Bliek is een geweldige vent, duidelijk, doortastend, dwingend, zeer goede adviezen die ook uit te voeren zijn, als je weggaat heb je het gevoel dat er echt wat gebeurd is, ( letterlijk en... Martijn Bliek is een geweldige vent, duidelijk, doortastend, dwingend, zeer goede adviezen die ook uit te voeren zijn, als je weggaat heb je het gevoel dat er echt wat gebeurd is, ( letterlijk en figuurlijk) geeft hele duidelijke en goed bedoelde voedingsadviezen, hij weet buiten de fysio ( Osteopaat) veel meer dan een doorsnee fysio, Martijn is echt geinteresseerd in zijn patient, en leeft mee. Voor mij was Martijn een geschenk uit de hemel, niet alleen op fysio gebied maar ook als voedingsdeskundige en sport fysio. Ik heb echt heel veel aan hem gehad, en dat in een zo korte tijd. Ik beveel hem aan een ieder aan die er ook maar iets over wilt horen, ook bij mijn artsen en acupuncturiste. met Vriendelijke groet, Eduard Bruinink.

leo

Goede behandeling en luisterde goed naar mijn klachten en ik was er zelf op mijn gemak