De manier waarop ik wordt benaderd en behandeld

Behandelaar weet waarover hij het heeft en dringt ook geen dingen op waar je niet op zit te wachten.

Rosalie, nam de tijd voor een juiste diagnose. Ze stimuleert op de juiste manier om je oefeningen thuis te doen en het belang hiervan. Ze is meelevend en denkt met je mee.

MaryMary

Eerlijk, denkt oprecht mee wat kan en niet kan.
Zeer patient vriendelijk!

Jan Witkam

Het programma dat wordt aangeboden is volledig toegespitst op de klacht (in mijn geval een knieprothese). Er wordt serieus gekeken naar de vorderingen en naar de perspectieven. Bovendien krijg je... Het programma dat wordt aangeboden is volledig toegespitst op de klacht (in mijn geval een knieprothese). Er wordt serieus gekeken naar de vorderingen en naar de perspectieven. Bovendien krijg je oefeningen mee en deze worden bijgehouden op een kaart die past bij je behandeling. Ten slotte, maar wel belangrijk: de eerste 6 weken als vervoer nog een probleem is, is er een haal en brengservice!

Er wordt goed gekken naar de klacht en hoe deze in jou situatie vervelend kan zijn voor je dagelijkst werken of verplichtingen. Vanuit hier wordt een gekeken hoe de klacht het beste te behandelen... Er wordt goed gekken naar de klacht en hoe deze in jou situatie vervelend kan zijn voor je dagelijkst werken of verplichtingen. Vanuit hier wordt een gekeken hoe de klacht het beste te behandelen is.

Goede begeleiding, luistert naar je klacht waar hij vervolgens iets mee doet, goede uitleg, kortom fijne therapeut

Geinteresseerd en meelevend, begripvol en de sfeer is ontspannen

Heleen

Zij is de eerste die precies de oorzaak zag en niet riep “maar u leeftijd “ Ik weet ook dat ik geen Hinde word Maar loop nu heerlijk geen gestrompeld Zoals ik ook steeds zei “ er zit minder kracht... Zij is de eerste die precies de oorzaak zag en niet riep “maar u leeftijd “ Ik weet ook dat ik geen Hinde word Maar loop nu heerlijk geen gestrompeld Zoals ik ook steeds zei “ er zit minder kracht in het linker been” Daar heeft zij goed notitie van genomen En gaan nu daar kracht training mee doen