Etienne

Ik vond het een prettige wisselwerking met mij en de therapeut bovendien kan ik nu de sporten die ik graag doe weer met vertrouwen en pijnvrij uitoefenen

Hans van Eijck

Soms gaat de telefoon en ik vindt dat de fysiotherapeut deze niet zo moeten opnemen ,om zodoende volledig aandacht op de dan aanwezige klanten te kunnen geven

Joost

Ik voel me erg op mijn gemak, vragen die ik heb worden duidelijk beantwoord. de communicatie is duidelijk, ze zijn flexibel,

Sjaak Moerdijk

Dhr. Asseman staat open voor een gesprek over welke operaties ik heb gehad. Stelde de juiste vragen om de behandeling zo goed mogelijk te doen. Met hem kon ik ook op ander gebied met hem spreken.... Dhr. Asseman staat open voor een gesprek over welke operaties ik heb gehad. Stelde de juiste vragen om de behandeling zo goed mogelijk te doen. Met hem kon ik ook op ander gebied met hem spreken. Zijn behandeling aan mijn hoofd /kaak en spieren heeft na operatie mondkanker op de jui9st wijze behandeld waardoor ik geen pijn meer heb.

sonja de jong

Ik vindt de manier waarop geluisterd wordt erg prettig , de behandelingen worden goed uitgelegd er is continu overleg. De sfeer en omgang vind ik zeer prettig

Carla

Er is ruimschoots de tijd genomen om mijn blessure te beoordelen en daarop een behandeling te starten. Ik werd serieus genomen en met respect behandeld.