Je aankoop wordt beschermd

C.L.B.

Mijn fysiotherapeute luistert goed naar de klachten en speelt daar op in door de behandeling daar op aan te passen, zonder de hoofdlijnen van de therapie uit het oog te verliezen. Zij weet...

Carla Reijnhout

Ze luisterde goed naar mijn klachten. Door de behandeling verminderden de klachten. Verder was ze ook gezellig om mee te kletsen tijdens de behandeling.

Tanja den boer

Een lieve begripvolle fysiotherapeut die luisterde naar mijn klachten en daarnaar handelde en adviezen aan mij gaf, ik zou een volgende keer weer naar haar toe gaan.

Peter van Oord

Alles verliep soepel, ik mocht snel komen, goed overleg samen. Enz

Simone hooijer

De combinatie van overleg en uitvoering en ook overleg met neuroloog en huisarts id heel goed!

Sabina

De jaren lange ervaring en het ondersteunen van de klachten tijdens chemospoeling

j.vredenbregt

Ze doen gewoon hun werk , zoals een ander zijn werk moet doen.
Dan is voor mij goed.

DvA

Werd zeer serieus genomen, klachten werden duidelijk behandeld en er werd goed doorgevraagd. Tevens wordt alles over- en uitgelegd. Zeer prettige sfeer en mooie nette behandelkamers.

jeannet

Met de klachten waar ik mee kom, worden goed besproken en behandeld ook al ga ik huilen van de pijn, mijn klachten zijn zo goed als weg. ben heel erg tevreden in het verleden en nu weer, echt n...