Deskundige fysiotherapie gekregen met duidelijke uitleg over de oorzaak van mijn klachten en instructies om te (blijven) oefenen, dit om herhaling te voorkomen

Er werd goed geluisterd en een goede methode gebruikt om klacht te verminderen en goede oefeningen meegegeven om thuis ook te .doen

Goed luisteren naar de klachten om
Te behandelen

Marien den Boer

Ze wilde mij in het ziekenhuis opereren,en daarna kon ik de eerste 3 maanden zeker niet werken.Ik ben zelfstandig ondernemer, dus dat is een groot probleem.Ik ben een gesprek aangegaan met de... Ze wilde mij in het ziekenhuis opereren,en daarna kon ik de eerste 3 maanden zeker niet werken.Ik ben zelfstandig ondernemer, dus dat is een groot probleem.Ik ben een gesprek aangegaan met de fysiotherapeut en die zei; ik krijg jou klacht zeker net zo goed als dat ze opereren. en zo is het ook gegaan, en ik kon gewoon mijn werk blijven doen. (zei het dat ik in het begin maar voor 90 % kon werken).

Zij kwam de eerste paar keer thuis, en toen ik weer kon kwam ik naar de praktijk! (Kon ik niet aangeven in de vraag! )Maar dit ging in goed overleg.. en op de tijden die mij goed uitkwamen. Ook de... Zij kwam de eerste paar keer thuis, en toen ik weer kon kwam ik naar de praktijk! (Kon ik niet aangeven in de vraag! )Maar dit ging in goed overleg.. en op de tijden die mij goed uitkwamen. Ook de behandelingen deed zij prima

Haar behandeling geeft veel pijn, maar daarna voel ik mij een stuk beter. Ze bepraat alles en stelt mij gerust en geeft mij afleiding tijdens de behandeling.

Evert

Deskundigheid, flexibiliteit in tijden (vroeg in de ochtend)