H.J.E.Carbo

Hoofdpijn door vastzitten van achterhoofd- nek- en schouderspieren. Na behandelingen met speciale apperatuur en manuele therapie
is mijn hoofdpijn verdwenen! Hoera !

Hij heeft in korte tijd op deskundige wijze mij van mijn slijmbeursontsteking afgeholpen.
Ik had al aangegeven door een eerdere slijmbeursontsteking dat ik bepaalde werkzaamheden al niet deed om verergering van het probleem te voorkomen en hierop heeft Willem van Wieringen mij op uitstekende wijze behandeld..

Ik heb veel vertrouwen in de fysiotherapeut die mij behandeld. Het lukt bijna altijd om de pijnklachten helemaal weg te krijgen.

Ik zocht een sportfysiotherapeut en vond een therapeut die wist waar hij over praatte.Prima begeleiding.

Niet direct maar ik ben van de pijn af en de uitleg was ook goed al met al tevreden .
Verder gaf ze zelf aan dat toen de pijn verdwenen was de behandeling te stoppen . Ik werd niet aan het lijntje gehouden .
Dat vind ik een duidelijk plus punt

Andre van de Vooren

Professionele uitstraling van praktijk en personeel, daar begint het mee. Men nam steeds de tijd voor behandeling en voortgangsgesprek en uiteindelijk werd er ook resultaat geboekt. Naast de... Professionele uitstraling van praktijk en personeel, daar begint het mee. Men nam steeds de tijd voor behandeling en voortgangsgesprek en uiteindelijk werd er ook resultaat geboekt. Naast de deskundigheid van de fysiotherapeut, was deze tevens een aangenaam persoon

Kundig, en genoeg behandelingen om klacht te verhelpen. (En niet onnodig veel)

Erg goede, betrouwbare en vakkundige fysiotherapeut met aandacht en luisterend oor voor de patient.