Laura

Willem luisterde goed naar wat ik hem vertelde. Hij gaf mij naast behandelingen en oefeningen ook adviezen die ik nu nog kan gebruiken. Daarnaast vind ik hem ook een vriendelijk persoon.

Lynda van der Vos

Na jaren met verschillende klachten te hebben gelopen.( En bij verschillende Fysio geweest). Ben ik nu enige tijd onder behandeling geweest bij Fysio Expert. En nu volledig hersteld. Ben super... Na jaren met verschillende klachten te hebben gelopen.( En bij verschillende Fysio geweest). Ben ik nu enige tijd onder behandeling geweest bij Fysio Expert. En nu volledig hersteld. Ben super blij met het resultaat!

de reus

Alle voorgaande vragen positief kunnen beantwoorden. Veel deskundigheid in huis. Daardoor het volste vertrouwen. Persoonlijke, fijne en positieve mensen. Goede sfeer. Kan altijd snel terecht.... Alle voorgaande vragen positief kunnen beantwoorden. Veel deskundigheid in huis. Daardoor het volste vertrouwen. Persoonlijke, fijne en positieve mensen. Goede sfeer. Kan altijd snel terecht. Nergens iets op aan te merken.

nardi van den bosch

Kreeg goede uitleg over ontstaan en mogelijk verloop van herstel en hoe met mijn klachten om te gaan, goede begeleiding ( ook mentaal) over hoe te oefeningen thuis te doen en vol te houden, Hij... Kreeg goede uitleg over ontstaan en mogelijk verloop van herstel en hoe met mijn klachten om te gaan, goede begeleiding ( ook mentaal) over hoe te oefeningen thuis te doen en vol te houden, Hij oordeelt niet en heeft begrip, is inspirerend en begrijpt je vraag goed.

Louise Niemeijer

Patricia is in staat om goed contact met kinderen te leggen, goed te luisteren en het plan tijdens een uur te veranderen als ze merkt dat de oefening niet aanslaat. Complimenten.

P Beukeboom

Daar ik een goede verstand houding heb met mijn fysiotherapeut en men goed luisterd