de reus

Alle voorgaande vragen positief kunnen beantwoorden. Veel deskundigheid in huis. Daardoor het volste vertrouwen. Persoonlijke, fijne en positieve mensen. Goede sfeer. Kan altijd snel terecht.... Alle voorgaande vragen positief kunnen beantwoorden. Veel deskundigheid in huis. Daardoor het volste vertrouwen. Persoonlijke, fijne en positieve mensen. Goede sfeer. Kan altijd snel terecht. Nergens iets op aan te merken.

nardi van den bosch

Kreeg goede uitleg over ontstaan en mogelijk verloop van herstel en hoe met mijn klachten om te gaan, goede begeleiding ( ook mentaal) over hoe te oefeningen thuis te doen en vol te houden, Hij... Kreeg goede uitleg over ontstaan en mogelijk verloop van herstel en hoe met mijn klachten om te gaan, goede begeleiding ( ook mentaal) over hoe te oefeningen thuis te doen en vol te houden, Hij oordeelt niet en heeft begrip, is inspirerend en begrijpt je vraag goed.

Louise Niemeijer

Patricia is in staat om goed contact met kinderen te leggen, goed te luisteren en het plan tijdens een uur te veranderen als ze merkt dat de oefening niet aanslaat. Complimenten.

P Beukeboom

Daar ik een goede verstand houding heb met mijn fysiotherapeut en men goed luisterd

Linda

Deskundig, op een speelse manier inspelen op de motivatie van mijn kind om haar doel te bereiken

colinda vanderlaan

De therapeut heeft heel erg zijn best gedaan,leefde erg mee met mijn situatie