Henk

Ik vind het een zeer kundige fysiotherapeut heb er zeer veel baat bij.

Gerdi de Bruin

Laurie heeft veel aandacht voor mij . Als ik iets fout doe corrigeert zij dat.
Het is een leuke spontane meid vol entousiasme voor haar werk.
Dat straalt zij uit. Verder ben ik alleen...
Laurie heeft veel aandacht voor mij . Als ik iets fout doe corrigeert zij dat.
Het is een leuke spontane meid vol entousiasme voor haar werk.
Dat straalt zij uit. Verder ben ik alleen maar positief over de praktijk.

Jolanda Vermeulen

Oprechte aandacht, er wordt goed geluisterd, ik word serieus genomen. Contact is veilig en aangenaam.
Er is rust in de behandelkamer, er wordt uitleg gegeven wat er wordt gedaan en waarom. Er wordt antwoord gegevn op mijn vragen. Fysiotherapeute kent haar vak goed!

c.j.m van winden

Er word eerst uitgebreid geluisterd naar de klachten voor de behandeling begint.

Hanneke Seenarine-Aalders

Ik kwam bij haar voor het verbeteren van mijn conditie tijdens mijn behandelingen tegen borstkanker. Mede door haar behandeling kwam ik de behandelingen redelijk goed door en inmiddels is mijn... Ik kwam bij haar voor het verbeteren van mijn conditie tijdens mijn behandelingen tegen borstkanker. Mede door haar behandeling kwam ik de behandelingen redelijk goed door en inmiddels is mijn conditie beter dan voor ik ziek werd. Verder was het een behandeling op maat waarbij vooral gekeken werd naar wat ik wel kon en niet wat ik niet kon. Een zeer positieve coach!!!

J Plasmeijer

Nam mijn klacht serieus, wist zeer snel de diagnose.

D.H. Verweij

De behandeling is steeds gericht op de klachten en de vakkundigheid is hoog in het vaandel.

Jennifer

Ik ben goed geholpen en mijn klachten zijn snel opgelost

N Sol

Ze begreep meteen mijn klacht, nam het serieus en gaf duidelijke uitleg over de oefeningen voor thuis. binnen een maand (3 behandelingen) was ik weer pijn vrij! En ook nog wat handvatten meegekregen... Ze begreep meteen mijn klacht, nam het serieus en gaf duidelijke uitleg over de oefeningen voor thuis. binnen een maand (3 behandelingen) was ik weer pijn vrij! En ook nog wat handvatten meegekregen voor mocht het weer opspelen.