Stella Horstman

Aandacht en zorg voor de patiënt, opbouw in behandeling, wordt goed meegedacht met de patiënt, wat betreft thuis oefeningen doen of sportschool.

Ron Onstein

Zeer deskundige fysiotherapeut .
Donders mag blij zijn met zo'n goede fysiotherapeut

Sanne

Neemt de klacht serieus en gaat direct aan de slag. Probeert meerdere methodes om de klachten te verhelpen. Goed contact met de fysio.

Pim Sanders

Aan het begin van mijn behandeling (gescheurde kruisband, knieband en meniscus) had ik Bjorn en toen hij wegging was ik al ver in het traject. Met Walter heb ik dus geen initiële doelstellingen oid... Aan het begin van mijn behandeling (gescheurde kruisband, knieband en meniscus) had ik Bjorn en toen hij wegging was ik al ver in het traject. Met Walter heb ik dus geen initiële doelstellingen oid besproken. Maar Walter kwam met nieuwe en fijne oefeningen. Hij is goed bereikbaar, luistert goed naar mijn klachten en helpt met goede oplossingen. Bovendien is het een uiterst vriendelijke man en het was zelfs gezellig om bij hem in behandeling te zijn.

Patrick Mulder

Goed geluisterd, uitgelegd wat ze konden doen, wat ik kon doen, behandeling goed verzorgd.

Eric

Annemiek is zeer vriendelijk, prettig in de omgang en vakbekwaam.

Roy

Ik word niet verder geholpen. Toen ik voor de eerste keer kwam gaf ik aan dat ik een tennisarm heb. Dit werd bevestigd. Vervolgens oefeningen mee gekregen, wat niet geholpen heeft. Bij mijn tweede... Ik word niet verder geholpen. Toen ik voor de eerste keer kwam gaf ik aan dat ik een tennisarm heb. Dit werd bevestigd. Vervolgens oefeningen mee gekregen, wat niet geholpen heeft. Bij mijn tweede en laatste keer had ik een behandeling verwacht. Dit was niet het geval. Rust houden en wachten dat het overgaat was het advies. Dus wat mij betreft geen enkele toegevoegde waarde gehad.