Als ik iemand spreek die niet tevreden is over zijn huidige behandelaar of nog geen behandelaar heeft?

Hans de Wit

Het enthousiasme van Tom van Gompel , zijn gedrevenheid, geduld en vermogen om tot in detail het doel en nut van de oefeningen uit te leggen heeft mij zeer geholpen.

Kimiya Jokar

Matilda was heel prettig om bij in behandeling te zijn. Ze nam mij serieus en was daarbij ook flexibel om steeds op zoek te gaan naar de juiste methode om ermee om te gaan. Hierdoor heb ik zelf ook... Matilda was heel prettig om bij in behandeling te zijn. Ze nam mij serieus en was daarbij ook flexibel om steeds op zoek te gaan naar de juiste methode om ermee om te gaan. Hierdoor heb ik zelf ook oefeningen gekregen voor thuis en praktiseer deze, met de kennis dat het inderdaad heeft geholpen. Naast haar kennis, was de omgang heel prettig. In mijn geval voelde ik me kwetsbaar bij aanmelding, maar door haar persoonlijkheid en houding voelde ik me erg op me gemak.

Luistert goed, goed onderzoek, geeft goede adviezen en ondersteunende adviezen

Recht door zo .Helder in zijn uiteen zettingen . Gaf goede toelichting op zijn handelingen

Zeer goede behandeling op maat met veel variatie, resulterend in uitstekende resultaten.

Gianni Sanders

Ik ben erg tevreden over de fysio Donders. Is niet de eerste keer dat ik hier ben geweest. Supper vriendelijk en leggen je goed uit wat ze gaan doen en waarom.

Zeer patiƫntvriendelijk en kundig.
Altijd stipt op tijd

Jaap Jongeneel