Professionele behandeling,vriendelijke benadering en neemt klachten serieus waarop gericht wordt behandeld.
Goed en snel bereikbaar voor behandeling.
Goede uitleg van gekozen vorm van...
Goed en snel bereikbaar voor behandeling.
Goede uitleg van gekozen vorm van therapie.

bruger

Ze neemt mijn klachten zeer serieus, geef goede uitleg/oefeningen, weet waar ze over praat en ze is energiek, vriendelijk, spontaan.

Kundig advies, fijn dat er ook grondig gekeken werd iedere keer.

Als iemand een goede, brede en flexibele fysio zoekt

Hij bekijkt de klacht vanuit het hele lichaam ipv alleen de pijnlijke plek. Daardoor heb ik het idee dat het herstel beter is dan een quick fix.

- Vriendelijk en vrolijk
- Professioneel
- Past behandeling aan op de klachten

Betrokken, positief, vriendelijk, voelde me serieus genomen en voor de zekerheid heeft hij ook nog even een andere fysio mee laten kijken of hij de juiste diagnose had gesteld incl behandelplan en... Betrokken, positief, vriendelijk, voelde me serieus genomen en voor de zekerheid heeft hij ook nog even een andere fysio mee laten kijken of hij de juiste diagnose had gesteld incl behandelplan en voor mij getuigt dat van kracht.

Annemieke weet precies wat ze doet en dat geeft vertrouwen in de behandeling. Bovendien is ze een enorm leuk mens. No nonsense en recht voor z'n raap