Bekir Dogan

Mijn fysiotherapeut denkt en luistert heel goed mee met mijn situatie en geeft me goeie adviezen wat het beste bij mijn situatie past en zodra ik dat zelf ook aanpas realiseer ik me ook dat zijn... Mijn fysiotherapeut denkt en luistert heel goed mee met mijn situatie en geeft me goeie adviezen wat het beste bij mijn situatie past en zodra ik dat zelf ook aanpas realiseer ik me ook dat zijn adviezen daadwerkelijk ook echt goed voor mij werken

Anne Luijten

De fysiotherapeut begreep mijn zorgen en angsten, en gaf erg duidelijke instructies over hoe ik kon blijven trainen tijdens de blessure. In zijn vrije tijd sprak de fysiotherapeut met mijn trainer... De fysiotherapeut begreep mijn zorgen en angsten, en gaf erg duidelijke instructies over hoe ik kon blijven trainen tijdens de blessure. In zijn vrije tijd sprak de fysiotherapeut met mijn trainer voor een zo optimaal mogelijk herstelplan/trainingsschema, zodat mijn trainer precies wist wat er aan de hand was. Fysiotherapeut legde zeer goed uit wat er aan de hand was en hoe we het gingen aanpakken. Geweldig.

Sophie

Annemiek heeft mij goed gediagnosticeerd. Ze is open, communiceert duidelijk. Ik weet goed wat ik moest doen na de behandelingen. Ze evalueerde altijd aan het begin van een behandeling. De voortgang... Annemiek heeft mij goed gediagnosticeerd. Ze is open, communiceert duidelijk. Ik weet goed wat ik moest doen na de behandelingen. Ze evalueerde altijd aan het begin van een behandeling. De voortgang tijdens behandeling benoemde ze helder. Zo wist ik goed waar ik aan toe was, hoe de ontwikkeling was.

Robert Plas

Ik heb maar een paar behandelingen gehad maar ik merkte al snel verbetering

Kees Kant

Duidelijk, oplossingsgericht, aangepast aan de ontwikkeling van de klacht, met gelegenheid om ook thuis te oefenen en om gestelde doel - weer kunnen fietsen en opstappen - te bereiken

Ph feiken

Omdat ik professionele behandeling heb genoten

Paul

Vriendelijk, ter zake kundig, geduldig en geeft je de tijd en ruimte die op dat moment nodig is. Niets dan lof dus!

Paul Snethlage

Kennis van zaken en vakmanschap.Het serieus nemen van de klant/patiënt . Goed zicht op de mogelijkheden en beperkingen. Enthousiaste met een aanstekelijke energie