Mark

Duidelijke en goede oefeningen gekregen er werd goed geluisterd

Miranda

Vakkundig behandeld en doelgericht te werk gegaan.

N. Renes

Vriendelijke, deskundige en doelgerichte aanpak.

Lidewij

Professioneel, betrokken, duidelijk, communicatief

Margreet

Alles proberen wat binnen de mogelijkheden ligt. Zelfs "dubbele" behandeling van combinatie manueel en dry needling.

Iris Spanjer

Prettige omgang. Duidelijk doel. Fijne en duidelijke communicatie.

robin veldhuizen

Bram is een uitstekende fysiotherapeut en een aanwinst door zijn extra osteopatische kennis. Ik ben heel kritisch omdat ik zelf fysiotherapie heb gestudeerd maar Bram heeft echt verbaast. Fijn dat... Bram is een uitstekende fysiotherapeut en een aanwinst door zijn extra osteopatische kennis. Ik ben heel kritisch omdat ik zelf fysiotherapie heb gestudeerd maar Bram heeft echt verbaast. Fijn dat ik niet meer hoef te zoeken naar iemand die zen werk echt goed doet!

Marieke

Scan van achillespees was interessant om te zien. Maar was het noodzakelijk voor behandeling? Toegepaste methode met puls apparaat had geen effect. Te weinig stimulans om de oefeningen te doen. Geen... Scan van achillespees was interessant om te zien. Maar was het noodzakelijk voor behandeling? Toegepaste methode met puls apparaat had geen effect. Te weinig stimulans om de oefeningen te doen. Geen verbetering van klachten.

Xander

Goede comminucatie, houdt van een grapje maar is ook serieus en doelgericht