Weet wat ze doet.
Afspraken beginnen altijd op tijd.
Geeft goede tips en oefeningen mee

Rustig, deskundig, mensgericht, passende oefeningen. En een aardig persoon.

Petra luttekes

Vanwege het vertrouwen wat ik in jullie heb (zie vorige antwoorden) en de snelle doorverwijzing binnen jullie praktijk.

Deskundig advies. Neemt de tijd en is duidelijk over plan van aanpak en mogelijke verwachting

Als ik iemand spreek die niet tevreden is over zijn huidige behandelaar of nog geen behandelaar heeft?

Hans de Wit

Het enthousiasme van Tom van Gompel , zijn gedrevenheid, geduld en vermogen om tot in detail het doel en nut van de oefeningen uit te leggen heeft mij zeer geholpen.

Kimiya Jokar

Matilda was heel prettig om bij in behandeling te zijn. Ze nam mij serieus en was daarbij ook flexibel om steeds op zoek te gaan naar de juiste methode om ermee om te gaan. Hierdoor heb ik zelf ook... Matilda was heel prettig om bij in behandeling te zijn. Ze nam mij serieus en was daarbij ook flexibel om steeds op zoek te gaan naar de juiste methode om ermee om te gaan. Hierdoor heb ik zelf ook oefeningen gekregen voor thuis en praktiseer deze, met de kennis dat het inderdaad heeft geholpen. Naast haar kennis, was de omgang heel prettig. In mijn geval voelde ik me kwetsbaar bij aanmelding, maar door haar persoonlijkheid en houding voelde ik me erg op me gemak.

Luistert goed, goed onderzoek, geeft goede adviezen en ondersteunende adviezen

Recht door zo .Helder in zijn uiteen zettingen . Gaf goede toelichting op zijn handelingen