Als mensen tegen me zeggen dat ze last hebben van de rug. Dan vertel ik waar ik ben geweest

JEroen Schotlen

Duidelijke uitleg en met in achtneming met de persoonlijke doelen. Motiverend te werk gaan en aangeven dat het resultaat mede bepaalt wordt door het consequent uitvoeren van oefeningen. Zeer... Duidelijke uitleg en met in achtneming met de persoonlijke doelen. Motiverend te werk gaan en aangeven dat het resultaat mede bepaalt wordt door het consequent uitvoeren van oefeningen. Zeer proffesioneel.

Ik heb de afgelopen jaren om verschillende redenen bij Fysio Donders geweest. Nek hernia, revalidatie van gebroken heup en nu onderrug. Elke keer op erg prettige en goede manier geholpen en... Ik heb de afgelopen jaren om verschillende redenen bij Fysio Donders geweest. Nek hernia, revalidatie van gebroken heup en nu onderrug. Elke keer op erg prettige en goede manier geholpen en behandeld. Praktijk en de mensen zijn Toegankelijk. Zowel om afspraken te maken als in de omgang. Complete praktijk met veel specialisten en een goede ruim opgezette zaal met apparatuur om onder begeleiding oefeningen te doen. Ook erg prettige wachtruimte en gebouw.

Ik ben goed behandeld en werd goed na mij klachten geluisterd

Walter is zeer ervaren, deskundig en ook sympathiek.

Het enthousiasme, vriendelijkheid en, niet onbelangrijk, deskundigheid van de therapeute.