Suzanne

Begrip, vakkundigheid, goed onderzoeken (nekspieren checken, en ook zaken uitsluiten zoals beroerte etc)

G

De therapeut heeft altijd aandacht voor mijn klacht(en) en gaat daar zeer adequaat mee om.

Petra

Prettig contact. Praatje tussendoor wat ik erg belangrijk vind. Relaxte houding van Marita. Fijn in de omgang.

Carmen

Walter weet wat hij doet, heel goed met mensen, super tevreden!

Joukje

Annemiek heeft mij op korte termijn van mijn klachten afgeholpen. Daarnaast ook een erg prettig persoon en duidelijk in haar communicatie.

H.A.Beumer

Luistert goed en past behandeling daarop aan.

Fons

Omdat ik geen enkele negatieve opmerking over zijn zorg kan bedenken, alles was prima.

Acronius Hettinga

Deskundige zorg, prettige omgang, klachten afgenomen

Koos Kostwinder

Joeri is toegankelijk, verplaatst zich in de client en is zeer positief gestemd. Hij is kundig: hij wist op basis van beschrijving de klacht te benoemen en stemde daar de behandeling op af.

Martijn van Uuden

Goede resultaten in korte tijd. Om de klachten te verhelpen gaf de fysiotherapeut oefeningen waarbij de ambitie hoog lag. Zo werd de behandeling niet onnodig uitgerekt. Probleem is dusdanig opgelost... Goede resultaten in korte tijd. Om de klachten te verhelpen gaf de fysiotherapeut oefeningen waarbij de ambitie hoog lag. Zo werd de behandeling niet onnodig uitgerekt. Probleem is dusdanig opgelost dat ik met de bekende oefeningen verder kan. De fysiotherapeut zelf was professioneel en vriendelijk/positief.