Ze luistert goed naar mijn klachten, past haar behandeling daar op aan en verwijst me door naar een collega als ze ergens zelf niet uit komt

Komt spontaan over, werkt prettig geeft duidelijk uitleg hoe en waarom bepaalde oefeningen moet doen. is prive handig met het klussen van haar woning.

Mark Sanders

Persoonlijke benadering
Vakbekwaam
Begripvol en meedenkend

Persoonlijke benadering
Vakbekwaam
Begripvol en meedenkend

Sporten is een belangrijk onderdeel in mijn leven en goed voor mijn gezondheid en mentale gemoedstoestand: Behandelaar heeft me perfect begeleid en samen besproken hoe ik mijn sport kan uitoefenen zonder dat dit ten koste ging van herstel

E.C.M.Overdevest-van Kraaij

De therapeute weet waar ze over praat en is zeer goed in haar benadering naar de cliënt.

Judith Punt

Mathilde is duidelijk in haar behandeling. No nonsense, duidelijk en helder over eventuee risicos of naeffecten. Ik ervaar dat als zeer prettig.Helaas is de klacht waarmee ik binnen kwam niet... Mathilde is duidelijk in haar behandeling. No nonsense, duidelijk en helder over eventuee risicos of naeffecten. Ik ervaar dat als zeer prettig.Helaas is de klacht waarmee ik binnen kwam niet verholpen/verminderd maar zijn we vrij snel over gegaan naar ander klachten ongerelateerd.. deze zijn goed en fijn verholpen

Ik ben fijn geholpen met het gewenste resultaat

Naast een fysiek probleem had ik ook veel last van schaamte. Dat is compleet verdwenen. Maar natuurlijk ook het doel is helemaal gelukt.

Een goede klik en daarmee vertrouwen in de fysiotherapeut..