Joop Kijvekamp

Goede diagnostiek en vlotte adequate behandeling

Menno Lodders

Prettig contact, goede oefeningen en voelbare verbetering daardoor. Ook video consul was zeker de moeite waard.

Niels Janse

Ik ben bijzonder tevreden, ik werd heel serieus genomen, er was belangstelling voor hoe het met me ging en ook als ik aangaf dat het wat minder ging omdat er wat prive dingetjes waren, werd ik met... Ik ben bijzonder tevreden, ik werd heel serieus genomen, er was belangstelling voor hoe het met me ging en ook als ik aangaf dat het wat minder ging omdat er wat prive dingetjes waren, werd ik met vol begrip en respect oo een volwassen manier behandeld. Dat vindt ik belangrijk. Alles werd zeer professioneel gedaan.

MLC

Deskundig, betrouwbaar, prettig in de omgang, resultaat

Ahmet Koylu

Ik denk dat een praktijk niet zo maar een 9 krijgt van mij. Voor mij is de belangrijkste reden dat ik mezelf bij Donders op mijn gemak voel en weet dat er eerlijk wordt behandeld. Ik kan wel 10 hele... Ik denk dat een praktijk niet zo maar een 9 krijgt van mij. Voor mij is de belangrijkste reden dat ik mezelf bij Donders op mijn gemak voel en weet dat er eerlijk wordt behandeld. Ik kan wel 10 hele goede redenen opnoemen en hier over presenteren.

Martine

Ik ben al bij heel fysiotherapeuten geweest in het verleden, ook bij Donders, maar Walter vind ik de allerfijnste. Hij maakt altijd een gaatje vrij voor me en een praatje en neemt mijn klachten... Ik ben al bij heel fysiotherapeuten geweest in het verleden, ook bij Donders, maar Walter vind ik de allerfijnste. Hij maakt altijd een gaatje vrij voor me en een praatje en neemt mijn klachten serieus en doet wat hij kan om je beter te maken. Als ik daar andere wensen in heb, staat hij er altijd voor open en als het past binnen de behandeling en het herstel, dan past hij het ook op mijn verzoek toe. Oftewel, hij luistert naar zijn cliënten. Dat kan ik niet van veel fysiotherapeuten zeggen.

Corrie hoogendonk

Legde alles goed uit luisterde naar me en zag al gauw iets verbetering het was jammer dat corona er tussen kwam en ik moest stoppen maar zo gauw het weer mag en kan kom ik weer terug

nekhernia

Weinig aandachtig, niet doortastend, weinig blijk van goede voorbereiding van de behandelsessie, geen vooraf controle beschikbaarheid oefenmaterialen, geen hygiënische voorzorgsmaatregelen... Weinig aandachtig, niet doortastend, weinig blijk van goede voorbereiding van de behandelsessie, geen vooraf controle beschikbaarheid oefenmaterialen, geen hygiënische voorzorgsmaatregelen oefenmaterialen of handhaving daarop bij cliënten.

Eva Estetika Khusuma

Because my knee pain is completely gone now.

Art

Hij had een behoorlijke kennis over de eeuwenoude zwarte magie.