Lidewij

Professioneel, betrokken, duidelijk, communicatief

Margreet

Alles proberen wat binnen de mogelijkheden ligt. Zelfs "dubbele" behandeling van combinatie manueel en dry needling.

Iris Spanjer

Prettige omgang. Duidelijk doel. Fijne en duidelijke communicatie.

robin veldhuizen

Bram is een uitstekende fysiotherapeut en een aanwinst door zijn extra osteopatische kennis. Ik ben heel kritisch omdat ik zelf fysiotherapie heb gestudeerd maar Bram heeft echt verbaast. Fijn dat... Bram is een uitstekende fysiotherapeut en een aanwinst door zijn extra osteopatische kennis. Ik ben heel kritisch omdat ik zelf fysiotherapie heb gestudeerd maar Bram heeft echt verbaast. Fijn dat ik niet meer hoef te zoeken naar iemand die zen werk echt goed doet!

Marieke

Scan van achillespees was interessant om te zien. Maar was het noodzakelijk voor behandeling? Toegepaste methode met puls apparaat had geen effect. Te weinig stimulans om de oefeningen te doen. Geen... Scan van achillespees was interessant om te zien. Maar was het noodzakelijk voor behandeling? Toegepaste methode met puls apparaat had geen effect. Te weinig stimulans om de oefeningen te doen. Geen verbetering van klachten.

Xander

Goede comminucatie, houdt van een grapje maar is ook serieus en doelgericht

Bekir Dogan

Mijn fysiotherapeut denkt en luistert heel goed mee met mijn situatie en geeft me goeie adviezen wat het beste bij mijn situatie past en zodra ik dat zelf ook aanpas realiseer ik me ook dat zijn... Mijn fysiotherapeut denkt en luistert heel goed mee met mijn situatie en geeft me goeie adviezen wat het beste bij mijn situatie past en zodra ik dat zelf ook aanpas realiseer ik me ook dat zijn adviezen daadwerkelijk ook echt goed voor mij werken

Anne Luijten

De fysiotherapeut begreep mijn zorgen en angsten, en gaf erg duidelijke instructies over hoe ik kon blijven trainen tijdens de blessure. In zijn vrije tijd sprak de fysiotherapeut met mijn trainer... De fysiotherapeut begreep mijn zorgen en angsten, en gaf erg duidelijke instructies over hoe ik kon blijven trainen tijdens de blessure. In zijn vrije tijd sprak de fysiotherapeut met mijn trainer voor een zo optimaal mogelijk herstelplan/trainingsschema, zodat mijn trainer precies wist wat er aan de hand was. Fysiotherapeut legde zeer goed uit wat er aan de hand was en hoe we het gingen aanpakken. Geweldig.