Renate

Zeer tevreden over communicatie met receptie(voor en na Corona perikelen) en heel blij met resultaat na EPTE behandelingen door Joyce. Ze luisterde goed zodat letterlijk het pijnpunt aangepakt kon... Zeer tevreden over communicatie met receptie(voor en na Corona perikelen) en heel blij met resultaat na EPTE behandelingen door Joyce. Ze luisterde goed zodat letterlijk het pijnpunt aangepakt kon worden met goede uitleg! Goede fysio en erg aan te bevelen. Dankjewel
???

Geesina Wanmaker

Betrouwbaar. Als therapie niet zinvol meer us , niet je vast houden. Open eerlijke communicatie

AMH Hagdorn

Na een heup operatie,was de fysio direct thuis en na 3 huisbezoeken en duidelijke oefeningen,op papier,ging het allemaal goed,hij heeft later nog opgebeld en ik voel me goed,doe ELKE dag Nederland... Na een heup operatie,was de fysio direct thuis en na 3 huisbezoeken en duidelijke oefeningen,op papier,ging het allemaal goed,hij heeft later nog opgebeld en ik voel me goed,doe ELKE dag Nederland in beweging.SUPER !!

J.eskes v. D. kamp

Gevoel van goede samenwerking, begrip ,duidelijkheid in mogelijkheden en onmogelijkheden.

Dennis J.

De gestelde doelen zijn, ook bij kleine tegenslag, tussentijds bijgesteld en inmiddels naar alle tevredenheid behaald.

José Brachten

Omdat de therapie van Sanne goed geholpen heeft.

vrouw holle

I'm had been better zorg en behandeling kunnen wensen

Peter Kemperman

Aandacht voor mijn klachten. Heldere adviezen. Meelevend, invoelend, reëel mbt duur van kwetsuur. Prettige persoonlijkheid. Komt professioneel over.