Vakkundig geholpen en prettige mensen in een professionele omgeving.

Als íemand mij vraagt of ik een goede fysiotherapeut weet.

J.M. van Brakel-van Stijn (Ans)

Ik had gelijk bij mijn eerste afspraak een heel goed gesprek en uitleg van de fysiotherapeut.
De behandelingen liepen helemaal naar wens. En resultaat.

Reinier

Zij is heel lief en zorgzaam. Ze weet waar ze mee bezig is en doet het echt heel goed. Zij is zelfverzekerd en weet waar ze moet zijn bij de klachten die ik had. Info over de behandeling werd van... Zij is heel lief en zorgzaam. Ze weet waar ze mee bezig is en doet het echt heel goed. Zij is zelfverzekerd en weet waar ze moet zijn bij de klachten die ik had. Info over de behandeling werd van tevoren goed besproken en goed door gevraagd of ik de behandeling aankon. Heb een goede ervaring met Hielkje, ik zou zeggen top werk en ga zo door. Vond het echt prettig bij haar, zelfs het laatste telefonisch gesprek vond ik echt top.

Cindy

Eline is een goede fysiotherapeut en mijn klachten zijn weg. Mocht het terug komen dan weet ik welke oefeningen ik moet doen. Daarnaast is ze ook nog hartstikke aardig.

De behandeling was doeltreffend, ik werd vriendelijk en betrokken behandeld en de afspraken in het gebouw waren prettig en ontspanne.

Ellen

Behandeling die echt werkt (combi manuele therapie & dry needling) - prettig en kundig mens - voelde me hier echt serieus genomen met m'n klachten - omdat ze door de behandeling ook daadwerkelijk... Behandeling die echt werkt (combi manuele therapie & dry needling) - prettig en kundig mens - voelde me hier echt serieus genomen met m'n klachten - omdat ze door de behandeling ook daadwerkelijk veel minder werden.

Orphan

Ik als personen in mijn omgeving met pees blessures tegenkomen.