Coby klein

Ze begrijp je goed
En is goed in fysio en houd rekening met je
Annemiek is een top fysio therapeut!!!bedank

Marianne

Karlijn heeft me heel erg goed gestimuleerd om mijn arm te revalideren, ze had daarvoor een onuitputtelijk repertoir. Ze was zacht indien nodig en streng als het moest. Ik vind haar ook een frisse... Karlijn heeft me heel erg goed gestimuleerd om mijn arm te revalideren, ze had daarvoor een onuitputtelijk repertoir. Ze was zacht indien nodig en streng als het moest. Ik vind haar ook een frisse positieve persoonlijkheid. Toppie dus!

Zarah

Door toepassing van een aantal technieken zijn mijn klachten in korte tijd drastisch verminderd. Met de oefeningen die ik heb gekregen kan ik zelf de klachten verder verminderen en in de toekomst... Door toepassing van een aantal technieken zijn mijn klachten in korte tijd drastisch verminderd. Met de oefeningen die ik heb gekregen kan ik zelf de klachten verder verminderen en in de toekomst voorkomen. De oefeningen zijn duidelijk uitgelegd en goed te doen.
Enige tip die ik kan geven is om oefeningen ook op papier bijv mee te geven. Zodat ik wat meer achtergrondinformatie heb en het plan wellicht meer gestandaardiseerd wordt.

Jonathan

Omdat mijn klacht enigzins verbeterd is. Er valt meer winst te behalen, maar de fysiotherapeut wilde daar niet aan beginnen. Keek niet meer naar andere mogelijkheden.

Ton

Prima praktijk, om de hoek bij mijn werk, goede band met mijn behandelaar

Roselie

Sara is duidelijk. Stelt snel een diagnose. Kijkt verder dan alleen de klacht. Geeft duidelijke instructies. Zet een stap extra. En is ook heel aardig. Ze is niet oordelend.