GB

Sara was vriendelijk, legde alles uit, beantwoordde vragen, maakte grapjes, haalde er op een gegeven moment een ruggengraat bij en maakte er een educatieve sessie van.

mirto henriquez

De aandacht, sympathieke gesprekken en persoonlijke interesse.

Sander

Tweede keer dat ik met een probleem naar deze fysio-praktijk ga. Compleet verschillende 'kwalen' (Hernia en zwaar gekneusde enkel). Beide keren in één keer uitstekend geholpen door de juiste persoon...

Tieme Schardam

Ik werd goed behaldeld en had het gevoel dat ik haar kennis over fysiotherapie kon vertrouwen

Joost Verbunt

Hij was vriendelijk, betrokken, deskundig ,communiceert prima en de langdurige behandeling heeft tot het gewenste resultaat (volledig herstel van achillespees) geleid.

Macy

De fysiotherapeute (Willianne) nam mijn klachten erg serieus. Bij elke afspraak vroeg ze wat het effect van de vorige behandeling was en pastte het daar op aan. Gelukkig niet weer een ellendig lang...

Sjaak

Ik werd goed op mijn gemak gesteld, en de therapeut was erg duidelijk over de benodigde stappen voor de behandeling en de voortgang hiervan.

Mevr. M.W. harlé

Heb nog steeds klachten in mijn bil/heup maar of ze samen hangen met het vorige weet ik niet