Linda

Er werd goed geluisterd en goede adviezen gegeven en meegedacht

Suzanne

Ik ben tussendoor van behandelaar geswitcht. Eerste twee behandelingen merkte ik weinig verschil maar de behandeling bij Thijs had echt veel beter effect en ik had ook meer het gevoel dat hij... Ik ben tussendoor van behandelaar geswitcht. Eerste twee behandelingen merkte ik weinig verschil maar de behandeling bij Thijs had echt veel beter effect en ik had ook meer het gevoel dat hij precies snapte waar de pijn zat.

Sander

Uitstekende behandeling en goed contact over de voortgang en of er pijnklachten waren.

paul

Ze kwam na behandelen met een andere oplossing, bezoek specialist, waarna het werd opgelost.

Nicole van Kesteren

Ik kan geen goede beoordeling geven omdat ik de behandeling heb stopgezet. Ik wilde niet meer bij Donders behandeld worden, wat niet aan Joyce lag. Ik werd destijds door de receptie te star... Ik kan geen goede beoordeling geven omdat ik de behandeling heb stopgezet. Ik wilde niet meer bij Donders behandeld worden, wat niet aan Joyce lag. Ik werd destijds door de receptie te star behandeld, omdat ik 23 uur ipv 24 uur tevoren een afspraak afgezegd had, omdat ik die dag ziek naar huis was gegaan. En ik hierdoor toch de volgende dag kwam terwijl ik me slecht voelde. Anders werd de behandeling gewoon afgeschreven. Nu is deze afspraak uit coulance toch niet berekend. Hulde aan Joyce. Maar dit was voor mij wel reden om niet meer bij jullie te blijven. Ik heb liever een empathische praktijk, die er dan mss niet zo strak uitziet, maar minder commercieel is! Heel jammer, daar laten jullie wel wat liggen.

Simone van der Schilden

Hij was super goed nam de tijd hielt me in de gaten en was goed betrokken. En altijd vrolijk.

René

Deskundige therapeut, prettig in de omgang, die goed resultaat heeft bereikt. Kortom, zeer tevreden!

L. Clijsen

De behandelingen zijn goed, niets te klagen. Helaas wordt mijn gezondheid ondermijnd door de nep geur van de ‘luchtverfrissers’. Deze maken de lucht niet fris. Bij binnenkomst ruikt het sterk naar... De behandelingen zijn goed, niets te klagen. Helaas wordt mijn gezondheid ondermijnd door de nep geur van de ‘luchtverfrissers’. Deze maken de lucht niet fris. Bij binnenkomst ruikt het sterk naar toiletspuitbus. Dit goedje wat om de paar minuten de lucht in wordt gespoten zorgt ervoor dat ik, als chronische astma en bronchitis patiënt, het accuut benauwd krijg en mij beroerd voel. Naar het toilet gaan is geen optie omdat zo’n apparaat in het toilet zelf over mij heen spuit (het is een automaat) om de paar minuten. Ik wordt daar letterlijk beroerd van. Dit helpt mij niet. Net zo min als het meerdere malen melden ervan. Ik krijg nooit een andere reactie dan: tja, dat hebben ze zo eenmaal gedaan en ja ik kan het wel doorgeven maar of er dan iets aan gedaan wordt? Denk het niet.
Slechte zaak. Ik kijk er naar uit om elders, andere locatie misschien, de behandelingen te krijgen of anders een ander behandelaar te vinden die de lucht niet vervuilt op deze wijze.