Nancy robert

Perfecte behandeling ... erg aardig altijd op tijd

Martine

Hij nam me serieus en wist vanaf dag 1 waar de klacht vandaan kwam. Terwijl andere fysiotherapeuten dit niet hadden gevonden.
Daarnaast zitten we op dezelfde lijn qua doelen en mijn streven...
Daarnaast zitten we op dezelfde lijn qua doelen en mijn streven en begrijpt hij dat sport een belangrijk deel van mijn leven is en niet alleen maar een hobby.
Danku Jasper!

André

Kennis van zaken. Begrijpen van de situatie. Ik mag zef meeneken.

Paul Snoeij

Bianca is zowel vakvrouw als een zeer empathisch mens!

Marco

Goede en duidelijke manier van aanpakken en Bianca heeft mij van mijn klachten afgeholpen!

Pieter van Leeuwen

Bianca heeft kennis van zaken, is zeer bedreven in haar vak en een enorm sociaal persoon.

Tess

Weinig lokalisatie van de pijn/klacht. Waardoor mijn hoofddoel onbeantwoord bleef. Weinig onderzoekend. Moeilijk bereikbaar. Vaak hetzelfde doen. Geen duidelijk behandelplan. Kleine volle ruimte.

Latifa

Haar manier van behandelen, haar betrokkenheid en professionaliteit (Bianca Ruigrok)

Ron Coens

De fysiotherapeut die mij behandeld, Thom Bokern, is professioneel, stelt goede vragen, is empatisch en erg ervaren. Ik voel mij serieus genomen door hem. Thom behandelt mijn klachten op een... De fysiotherapeut die mij behandeld, Thom Bokern, is professioneel, stelt goede vragen, is empatisch en erg ervaren. Ik voel mij serieus genomen door hem. Thom behandelt mijn klachten op een deskundige manier waardoor de klachten duidelijk verminderd zijn en mijn fysieke kwaliteit van leven is verbeterd!